  • 11. Data: 2022-10-04 10:49:19
    Temat: Re: Ustawy o Ochronie Ludności?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2022 09:56:35 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Przeczytaj co napisałeś, co odpisał Tobie Mateusz, to zobaczysz, że nie
    > jako ustawę, tylko w drodze rozporządzenia wprowadza się te stany
    > zgodnie z tą nową ustawą.

    No i co z tego? Naprawdę do was wszystkich nie dociera że brak jest tezy
    do dyskusji bo autor wrzutki z niepojętych powodów jej nie podał? No,
    chyba że uważacie tą grupę za portal informacyjny. Ale to pomyłka, to
    grupa dyskusyjna.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2022-10-04 13:07:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No i co z tego?

    W połączeniu z przepisem wyłączającym odpowiedzialność karną za
    nadużycie daje to dość poważne konsekwencje.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-10-04 15:17:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2022 13:07:23 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > W połączeniu z przepisem wyłączającym odpowiedzialność karną za
    > nadużycie daje to dość poważne konsekwencje.

    A jest taki?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2022-10-04 15:31:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A jest taki?

    Do COVID wymyślili, więc mogą do dowolnego działania wymyślić.

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2022-10-04 15:52:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 4 Oct 2022 15:31:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Do COVID wymyślili, więc mogą do dowolnego działania wymyślić.

    Czyli nie ma. No to o co q... chodzi w tym wątku?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-10-05 17:47:11
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.10.2022 15:52, Jacek Maciejewski wrote:
    > No to o co q... chodzi w tym wątku?

    Chodzi o to, co zapowiadał Morawiecki w 2013 roku - o wygaszanie
    oczekiwań. W zeszłym roku zastanawiałeś się czy będzie można spotkać się
    przy wigilijnym stole, w tym roku zastanawiasz się czy będzie ciepło w
    zimę lub czy dasz radę opłacić rachunki po niej. W takich warunkach jak
    widać, coraz mniej osób ma oczekiwania co do standardów w polityce.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2022-10-05 19:01:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2022 17:47:11 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

> [...]
    > zimę lub czy dasz radę opłacić rachunki po niej. W takich warunkach jak
    > widać, coraz mniej osób ma oczekiwania co do standardów w polityce.

    Nie pojmuję jaki jest związek poruszonej Ustawy z rachunkami, Wigilią
    czy standardem polityki. Pominąwszy już drobiazg że ani się nie
    zastanawiałem nad Wigilią, ani się nie zastanawiam nad zimą a co do
    jakości polityki to nie mam złudzeń - pasuje jak ulał maksyma zazwyczaj
    stosowana do ministrów edukacji: Ilekroć nastaje nowy, tylekroć ma się
    wrażenie że kolejny już gorszy być nie może. A jednak :) I tak samo jest
    z kolejnymi ekipami.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2022-10-06 11:42:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 5 Oct 2022 19:01:46 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > stosowana do ministrów edukacji: Ilekroć nastaje nowy, tylekroć ma się
    > wrażenie że kolejny już gorszy być nie może. A jednak :) I tak samo jest

    Tyle że te ekipy - w przeciwieństwie do Marcelego Nowotki i Pawła Findera -
    nie spadły z nieba, tylko ktoś na nich głosował. Głupi ludzie wybierają
    podobnych sobie, a potem się dziwią, że rządzą misiewicze. Niechodzący na
    wybory nie są wiele lepsi, bo torują drogę czarnkopodobnym.

    To są uwagi natury ogólnej, więc nie bierz ich do siebie, bo nie wiem, czy
    fatygujesz się do urn, a jeśli tak, co przy nich robisz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2022-10-13 19:21:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.10.2022 19:01, Jacek Maciejewski wrote:
    > pasuje jak ulał maksyma zazwyczaj
    > stosowana do ministrów edukacji: Ilekroć nastaje nowy, tylekroć ma się
    > wrażenie że kolejny już gorszy być nie może. A jednak ? I tak samo jest
    > z kolejnymi ekipami.

    "W projekcie ustawy o ochronie ludności oraz o stanie klęski żywiołowej
    dodano artykuł, który poszerza grupę osób uprawnionych do korzystania ze
    świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejnością."

    "Policjanci, strażacy czy "terytorialsi" oraz ich rodziny, będą
    traktowani jak kobieta w ciąży."

    https://pulsmedycyny.pl/lekarz-przyjmie-bez-kolejki-
    policjanta-strazaka-i-terytorialsa-oraz-ich-rodziny-
    1166514

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 20. Data: 2022-10-14 14:13:01
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > traktowani jak kobieta w ciąży."
    >
    > https://pulsmedycyny.pl/lekarz-przyjmie-bez-kolejki-
    policjanta-strazaka-i-terytorialsa-oraz-ich-rodziny-

    To oni nie mają swojej branżowej przychodni?

    --
    animka