  • 21. Data: 2021-11-24 16:42:32
    Temat: Re: Umowa o dzieło a przeniesienie własności
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    ale raczej są) i przyłączy. No i może ogrodzenia ;P
    przypadkiem (bo dziennik budowy jest) akurat w taki sposób ułożona.

    > A, to jeszcze przy okazji "Wóz Drzymały" będzie?

    Nie.
    Chodziło o zobrazowanie sytuacji, co to jest domek modułowy.
    Że w jakiś sposób jest mobilny i że to deczko coś innego niż

    > Hmm, a na pewno nie będzie w żaden sposób "trwale związany z gruntem"?

    Będzie.
    Podłączeniem przyłączy.
    Oprócz tego po prostu będzie sobie stał na słupkach/ławie.

    > Cóż, pozostaje życzyć, aby urzędnicy gminni mieli na to takie samo zapatrywanie jak
    Ty.

    Budowa jest zgłoszona, jeśli to miałeś na myśli.

    > Ale za prąd możesz musieć płacić wg taryfy C,

    To by było przykre.
    Jakie warunki muszą być spełnione do G?