    From: "Marek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ucieczka matki z dzieckiem za granicę
    Date: Sun, 6 Jan 2002 00:59:48 +0100

    Czy ktoś pomorze mi, w jaki sposób odzyskać dziecko które wyjechało za
    granicę z matką bez mojej wiedzy.
    Sprawa dotyczy mojego wnuka.
    Syn mój, czyli ojciec dziecka wyraził zgodę na paszport gdyż w lecie
    wyjachało oficjalnie na wakację i matka wróciła po miesiącu, ale paszport
    dziecka był w jej posiadaniu. Obecnie parę dni temu gdy przyszedł po dziecko
    ( brał je regularnie na każdy weekend, gdyż nie są małżeństwem i od roku
    czasu mieszkają osobno) dowiedział się, że matka wyjechała z dzieckiem do
    Włoch na dłuższy bliżej nie określony czas. Prawdopodobnie na stałe.
    Obydwoje rodzice mają pełne prawa rodzicielskie. Dziecko ma 3,5 roku.