  • 1. Data: 2008-11-25 20:41:26
    Temat: Sposób powiadamiania [spółdzielnia mieszkaniowa]
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Witam.
    Czy istnieją jakieś obligatoryjne sposoby i terminy informowania członków
    spółdzielni o planowanych przeglądach, pomiarach itp?
    Ile takich terminów powinno być wyznaczonych?
    Czy kartka powieszona z 2-3 dniowym wyprzedzeniem jest właściwą formą?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-11-25 21:15:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy istnieją jakieś obligatoryjne sposoby i terminy informowania członków
    > spółdzielni o planowanych przeglądach, pomiarach itp.?

    Nie ma.

    > Ile takich terminów powinno być wyznaczonych?

    Tyle, ile trzeba.

    > Czy kartka powieszona z 2-3 dniowym wyprzedzeniem jest właściwą formą?

    Jak najbardziej. Z tym, że trzeba się liczyć z tym, ze część osób jej nie
    przeczyta i mieszkań nie udostępnią po prostu. Na to nie ma rady.

  • 3. Data: 2008-11-25 21:41:57
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Jak najbardziej. Z tym, że trzeba się liczyć z tym, ze część osób jej nie
    > przeczyta i mieszkań nie udostępnią po prostu. Na to nie ma rady.
    Tyle, że ona spółdzielnia żąda od lokatorów przeglądu przeprowadzonego na
    ich koszt, po dwóch terminach ( z czego pierwszy był idiotyczny - w środku
    dnia, a o drugim powiadomili z małym wyprzedzeniem).

  • 4. Data: 2008-11-25 21:45:25
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 25 Nov 2008 22:15:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jak najbardziej. Z tym, że trzeba się liczyć z tym, ze część osób jej nie
    > przeczyta i mieszkań nie udostępnią po prostu. Na to nie ma rady.

    Przy przeglądach instalacji gazowej straszą grzywną z jakiegoś artykułu,
    ale w tym momencie nie pamiętam jakiego. Jednocześnie na zawiadomieniach
    wskazują nr telefonu do osoby, z którą można umówić się na inny termin niż
    wyznaczony.

    Zazwyczaj przegląd osiedla gdzie jest:
    Liczba budynków mieszkalnych wielorodzinnych: 60, w których znajduje się
    4.036 mieszkań o powierzchni 238.615 m2 oraz 52 domy jednorodzinne o
    powierzchni 6.850 m2.
    trwa kilka tygodni i specjalista sprawdzacz, może się przemieścić bez
    problemu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna

  • 5. Data: 2008-11-25 21:56:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy w <news:gghrls$kn2$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]
    > wskazują nr telefonu do osoby, z którą można umówić się na inny termin niż

    O! Ostatnio tak znajomy miał. Gdyby nie to, że samochód odstawił do
    serwisu na wieczorny przegląd, i, jak codziennie nie skorzystał z
    wejścia przez garaż, to by się nie dowiedział, że gaz sprawdzają.

    Ale rzeczywiście, gość od pomiarów przyszedł w uzgodnionym przez
    telefon terminie.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]