  • 1. Data: 2021-02-23 07:00:32
    Temat: Sąd w Sieradzu martwemu nie przepuścił [Kasacja od Ziobry w SN]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,268
    17476,sad-w-sieradzu-wydal-wyrok-ws-pijanego-kierowc
    y-nie-zauwazyl.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2021-02-23 13:27:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,268
    17476,sad-w-sieradzu-wydal-wyrok-ws-pijanego-kierowc
    y-nie-zauwazyl.html
    > 22.02.2021 21:44

    Ja tam nie wiem co sad powinien, ale tu o dobre imie moze chodzic,
    grzywnę, wplate na Fundusz, a w pewnych przypadkach i grube
    odszkodowanie dla osob poszkodowanych, wiec moze jednak zmarly
    powinien miec prawo do dokonczenia apelacji ...

    J.

  • 3. Data: 2021-02-23 18:06:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    >https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,26
    817476,sad-w-sieradzu-wydal-wyrok-ws-pijanego-kierow
    cy-nie-zauwazyl.html

    A propos - byla apelacja, to pewnie byl i adwokat, i co:
    -nie wiedzial, ze mu klient umarl,
    -wiedzial i sadowi powiedzial,
    -nie bylo go na rozprawie apelacyjnej ?
    -nie poszedl na rozprawe, bo mu klient nie zaplaci ...

    J.

  • 4. Data: 2021-02-23 20:17:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.02.2021 o 18:06, J.F. pisze:

> [...]
    > -wiedzial i sadowi powiedzial,
    > -nie bylo go na rozprawie apelacyjnej ?
    > -nie poszedl na rozprawe, bo mu klient nie zaplaci ...

    Przy apelacji nie ma przymusu adwokackiego. Tak na dobrą sprawę - w
    żadnym przypadku nie powinno być. Chcę przegrać, to wystawiam zenka spod
    monopola, chcę wygrać - jak umiem to sam;)

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2021-02-26 10:12:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W wykroczeniowej nie ma.
    A w karnej?

    -----

  • 6. Data: 2021-02-26 10:31:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.02.2021 o 10:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > W wykroczeniowej nie ma.
    > A w karnej?

    Możesz mieć rację - na razie nie musiałem sprawdzać;)

    --
    Shrek