  • 21. Data: 2022-09-26 21:00:56
    Temat: Re: SN twardo za bezkarnością lekarzy (chirurgów)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Może prościej było dowieść korupcję.

    Ordynatora by z całą pewnością wymienili przed końcem jego pobytu w
    szpitalu?

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2022-09-27 04:07:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.09.2022 o 21:00, A. Filip pisze:
    > Ordynatora by z całą pewnością wymienili przed końcem jego pobytu w
    > szpitalu?

    W znanych mi przypadkach po wykazaniu korupcji, to wobec podejrzanych
    stosowano areszt tymczasowy, by nie wpływali na świadków. Pytanie, co
    nasz kolega uważa za "propozycję korupcyjną". Zresztą on i tak podobno
    szpital zmienił.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2022-09-27 13:13:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Sep 2022 16:11:37 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Na grupie zajmującej się prawe, osoba tu udzielająca się powinna
    > ogarniać, że przedstawienie zarzutu nie jest oceniane przez sąd. Sąd
    > ocenia akt oskarżenia, zaś przedstawienie zarzutu niekoniecznie musi się
    > łączyć ze skierowaniem aktu oskarżenia.

    Zaraz zaraz ... bo masz racje, ze sądu generalnie nie interesuje
    wczesniejsze postawienie zarzutow, ale jak sie tak zarzuty bez
    opanowania stawia ... to czy jakis obywatel nie poczuje sie tak wk*,
    ze oskarzy o bezpodstawne stawianie zarzutow?

    I co wtedy - nie ma takiego prawa, nie ma takiego zwyczaju,
    czy sie jednak moze w koncu sad zainteresowac tymi zarzutami - tylko
    ze oskarzonym bedzie prokurator czy policjant.

    A skoro tak ... to lepiej głupiego zarzutu
    a) w ogole nie stawiac,
    b) szybko sie z niego wycofac,
    c) jednak akt ostarzenia wypelnic ...

    J.