eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot sprzetu uszkodzonegoRe: zwrot sprzetu uszkodzonego
  • Data: 2006-10-08 06:30:02
    Temat: Re: zwrot sprzetu uszkodzonego
    Od: "Fickman" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >> Dlaczego brak sprawdzenia towaru w obecnosci kuriera ( zgodnie z
    >> warunkami
    >> zakupu) nie zrzuca winy automatycznie na klienta?
    >
    > Czy masz zawartą umowę z kurierem na wykonywanie takiej usługi? I czy
    > kurier poinformował o tym kupujacego?

    nie mam takiej umowy, ale takei prawo jest zawarte rowniez w regulaminie
    przeowoznika. Mysle ze kurier niepoinformowal klienta o jego prawach i
    konsekwencjach z tego wynikajacych. Z tego co wiem wiekszosc sklepow ma taka
    regulke w swoim regulaminie o sprawdzaniu towaru w obecnosci kuriera, w
    przeciwnym wypadku nieponosza odpowiedzialnosci za szkody powstale w
    transporcie. Niejednokrotnie kupowalem towar w takich sklepach i jeszcze sie
    nie spotaklem z kurierem ktory poinformowalby mnie o mozliwosci sprawdzenia
    towaru, zawsze musialem to na nim wymoc.
    To moze mi zaproponujecie jak ustrzec sie na przyszlosc przed nieuczciwym
    kupujacym, uszkodzeniami w transporcie. Jednostkowa przegrana w sadzie i
    koszt rozprawu nie obciaza mnie za bardzo, ale chcialbym sie czegos nauczyc
    dzieki temu.

    Grzes


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1