  • From: "elwood blues" <e...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania (problem z właścicielem)
    Date: Sun, 6 Jan 2002 10:36:40 +0100

    > Swoją drogą zastanawia mnie, czy gdyby okazałoby się że nadpłaciłam za
    > to CO, to właściel wykazałby taką samą determinację w poszukiwaniu
    > mnie, żeby mi te pieniądze zwrócić...

    powinnas to zaplacic jezeli umowa stanowila ze to ty ponosisz koszty
    eksploatacji a nie watpie ze tak bylo i powiem szczerze ze denerwuja mnie
    takie posty jak twoj mieszkalas, korzystalas z ogrzewania, powinnas zaplacic
    a to ze minelo pol roku i ty nie masz ochoty tego placic to akurat jest bez
    znaczenia; mieszkac mialas ochote? i tylek grzac w zimie?
    a to czy jezeli bys nadplacila to wlasciciel by cie szukal nie ma znaczenia
    i to jest wlasnie typowo polskie stwierdzenie; ludziom nie zalezy na tym
    zeby sami byli w porzadku tylko szukaja usprawiedliwienia dla swojego
    postepowania ktore w porzadku nie jest
    no i jeszcze kobieta
    wszystko to jest zenujace
    ciekawy jestem jak by to bylo gdybys to ty wynajmowala to mieszkanie komus
    ale skoro wynajmujesz to pewnie jeszcze dlugo nie zaznasz tego
    pozdrawiam
    eb