eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotanio i solidnie - tlumaczenia!!!!! (NTG ale moze sie ktos zainteresuje) › Re: tanio i solidnie - tlumaczenia!!!!! (NTG ale moze sie ktos zainteresuje)
    From: "-={tommy}=-" <t...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tanio i solidnie - tlumaczenia!!!!! (NTG ale moze sie ktos zainteresuje)
    Date: Mon, 7 Jan 2002 00:19:51 +0100

    Przepraszam za tego rodzaju niedogodności na jakie państwa naraziłem. Miałem
    jedynie nadzieję że ktoś zainteresuje się moją ofertą. Niestety prawnikiem
    jeszcze nie jestem - to dopiero pierwszy semestr więc nie wiem o czym Pan
    mówi (nie mam pojęcia jakie popełniłem wykroczenie). Za to w tłumaczeniu mam
    doświadczenie i mogę dla Pana takie wykonać z 10% upustem w zamian za ten
    nieprzyjemny SPAM.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Jurek