  • 1. Data: 2002-01-01 23:18:54
    Temat: Re: slub 2 pytania poligamia i zwiazki homoseksualne
    Od: "nemo" <z...@n...interia.pl>

    Wow! juz dawno nie widzialem tu takie dyskusji :)

    > małżeństwem nie byłoby pewnie właściwie. Ale należ stworzyć odpowiedniek
    > małżeństwa

    male pytanko: w jaki sposob ustalic przy ewentualnej adopcji, kto bedzie
    odpowiednikiem mamusi? ;)

    >Komu by coś takiego przeszkadzało?

    Episkopat Polski, dewotki, pseudomoralisci i pseudetycy oraz cala masa
    innych nawiedzonych ludzi

    USUŃ "nospam." Z ADRESU

  • 2. Data: 2002-01-02 11:42:30
    Od: "Solo" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik nemo <z...@n...interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a0uqpb$jgt$...@n...tpi.pl...
    > Wow! juz dawno nie widzialem tu takie dyskusji :)

    > male pytanko: w jaki sposob ustalic przy ewentualnej adopcji, kto bedzie
    > odpowiednikiem mamusi? ;)

    Ten, kto będzie przejawiał większe uczucia macierzyńskie :-)

    > Episkopat Polski, dewotki, pseudomoralisci i pseudetycy oraz cala masa
    > innych nawiedzonych ludzi

    To to ja wiem tylko czy zdanie takich ludzi musi decydować o naszym prawie?
    :-)

    Pozdrowienia
    Paweł

  • 3. Data: 2002-01-02 12:13:28
    Od: "HaNisia" <j...@p...onet.pl>

    > Ten, kto będzie przejawiał większe uczucia macierzyńskie :-)
    a co jeśli uczucia macierzyńskie są jednakowo silne u obu partnerów???? ;-)

    > To to ja wiem tylko czy zdanie takich ludzi musi decydować o naszym
    prawie?
    > :-) Niestety jeśli " tacy " ludzie stanowią większość w naszym państwie ,
    to będą mieli znaczący wpływ na kształt prawa ... :(((