    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: sankcje [MSWiA dotknęły w konsekwencji gminę Łeba i kilkanaście
    innych odcięciem gazu]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 28 Apr 2022 15:19:54 +0200

    On Thu, 28 Apr 2022 14:28:54 +0200 (CEST), A. Filip wrote:
> [...]
    /8409827,kilkanascie-gmin-bez-dostaw-gazu-w-rezultac
    ie-nalozenia-sankcji-na-rosyjskie-firmy-rzad-szuka-r
    ozwiazania.html

    > Śmiesz sugerować że MSWiA "mogło być niespecjalnie kompetentne"?

    trudno powiedziec ... moze niekompetne, bo nie wiedziało,
    ze są takie sytuacje, moze "tę cenę musimy poniesc",
    a może "lista firm w tajemnicy".

    > Napisali jaka partia trzęsie samorządem gminy Łeba?
    > Jeśli to PiS to sami by sobie w stopę strzelili ;-)

    Łeba jest tu przykladowa, ma byc takich gmin wiecej.

    > Na poziomie minimalnym: MSWiA oczywiście nie mogło poczekać aż noce
    > przestaną być chłodne+? [kilka tygodni?]

    Poczekalo. Moglo zablokowac 25 lutego :-)

    > Prognoza długoterminowa dla gminy Łeba z temperaturami minimalnymi:
    > https://pogoda.interia.pl/prognoza-dlugoterminowa-le
    ba,cId,18086

    To juz nie jest -20, przetrzymaja.
    Tylko bedzie trochę smierdziec :-)

    No i kolejna sprawa - hotele bez cieplej wody, a majówka tuz tuz ...

    Niby mozna by podłączyc butle z lpg alternatywnie, ale:
    -przepisy chyba utrudniaja, instalacja spawana itp,
    -LPG tez zaczyna brakowac, no ale to wina Tuska i PO w Senacie :-)

    J.