    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sankcje [MSWiA dotknęły w konsekwencji gminę Łeba i kilkanaście
    innych odcięciem gazu]
    Date: Thu, 28 Apr 2022 14:28:54 +0200 (CEST)

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /8409827,kilkanascie-gmin-bez-dostaw-gazu-w-rezultac
    ie-nalozenia-sankcji-na-rosyjskie-firmy-rzad-szuka-r
    ozwiazania.html

> [...]
    > gospodarczą, w tym pensjonaty i hotele, a także osoby fizyczne""
    >
    > No i nie wiem co o tym sądzic ... dziwne troche - jedna firma ma
    > monopol na gaz w Łebie?
    >
    > "MSWiA nie mogło poinformować władz samorządowych w tych gminach o
    > objęciu Novatek Green Energy sp. z o.o, sankcjami, gdyż "decyzje
    > dotyczące firm wpisanych na listę przedsiębiorstw objętych sankcjami
    > zapadały w sposób niejawny". ,,Tych decyzji nie można było wcześniej
    > ogłosić" - oznajmił"
    >
    > No coz - może nauczka - infrastruktura powinna byc
    > panstwowa/samorzadowa. Nie ma sprzedawania wodociagow itp.

    Śmiesz sugerować że MSWiA "mogło być niespecjalnie kompetentne"?
    Napisali jaka partia trzęsie samorządem gminy Łeba?
    Jeśli to PiS to sami by sobie w stopę strzelili ;-)

    Na poziomie minimalnym: MSWiA oczywiście nie mogło poczekać aż noce
    przestaną być chłodne+? [kilka tygodni?]

    Prognoza długoterminowa dla gminy Łeba z temperaturami minimalnymi:
    https://pogoda.interia.pl/prognoza-dlugoterminowa-le
    ba,cId,18086

    --
    A. Filip