  • Data: 2022-01-11 18:39:28
    Temat: Re: prezydent nominuje sedziow [Prezydent USA nominuje sędziów "partii przeciwnej"? :-) ]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Przecież jest napisane. Nie pisi więc wrogowie ojczyzny.

    Prezydent USA niby na potęgę nominuje sędziów "partii przeciwnej"? :-)
    To jest grupa *prawo* . Tu robi różnicę czy prezydent Duda (PiS)
    przekroczył uprawnienia/prawo czy to "niekoniecznie najlepszy obyczaj".
    A jeśli *każdy* prezydent nie powinien mieć takich uprawnień to wypada
    to wystękać wprost.

    *Dla mnie* definitywnym dowodem na brak zaufania do kasty sędziowskiej w
    RP3 jest to że nie ma jednego sądu najwyższego "do wszystkiego" a jest
    osobny (polityczny) Trybunał Konstytucyjny jak w Niemczech w których nie
    było zaufania do "sędziów po nazizmie".

    --
    A. Filip