  • Data: 2022-01-12 11:37:01
    Temat: Re: prezydent nominuje sedziow [Prezydent USA nominuje sędziów "partii przeciwnej"? :-) ]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Jan 2022 19:25:47 +0100, Shrek napisał(a):

    > W mojej ocenie niedopełnił obowiązków. Być może źle pamiętam, ale to
    > chyba było zapisane tak, że sędziów _powołuje_ prezydent na wniosek KRS.
    > Czyli dokomuje po prostu czynności urzędniczej - tak jak
    > starosta/prezydent masta wydaje prawo jazdy, urzędnik nadaje pesel,
    > p.o.remier publikuje wyroki TK w monitorze polskim itp.

    Ten typ tak ma. Maliniak uzurpuje sobie również prawo do niepodpisywania
    nominacji profesorskich, kiedy uczeni nie wpisują się w poetykę bandyckiej
    zmiany.

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/walter-zelazny-i-mic
    hal-bilewicz-nie-moga-sie-doczekac-podpisu-andrzeja-
    dudy-pod/d2k6gbl

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek