eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet › Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
  • Data: 2021-12-13 18:27:06
    Temat: Re: nie będzie postępowania ws. 14-latka, który udostępnił informację o Strajku Kobiet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61b5b091$0$25418$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 12.12.2021 o 02:29, Marcin Debowski pisze:

    >Ale to akurat peło "wymyśliło" JPK;)

    Ale dopiero po latach :-)
    A PiS zbiera smietanke z JPK i ani razu nie pochwali peło za to, ze ma
    narzedzia.

    Sami by pewnie wprowadzili w jedną noc.

    Ale ale ... skad PiS widział, ile tego VAT jest kradzione?
    I ze na 500+.v1 starczy?

    Sami kradli, wiec wiedzieli ile? No taki logiczny wniosek mi sie
    nasuwa, ale przeciez nie smiem podejrzewac.
    Tzn moze i smiem, ale dlaczego mieliby przestac ? :-)

    J.