eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna › Re: Zajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zajęcie i zobowiązanie dłużnika dłużnika a zbiórka charytatywna
    Date: Thu, 8 Apr 2021 12:27:38 +0200

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 12:05:16 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > Jeżeli p. Wiesio jest takim idiotą, że doniósł do urzędu na osobę, która
    > chciała mu pomóc, to należy wszystkie pieniądze przekazać wierzycielom i
    > kazać p. Wiesiowi pocałować się poniżej pleców.

    Może lepiej pana Wiesia zostawić swojemu losowi i niech sam się boryka z
    wierzycielami. Precedens już był i ziobrotura nie dopatrzyła się
    niedociągnięć.

    "Krakowska prokuratura umorzyła śledztwo dotyczące przywłaszczenia
    pieniędzy ze zbiórki na zakup seicento dla Sebastiana Kościelnika,
    oskarżonego o spowodowanie wypadku z udziałem samochodu wiozącego ówczesną
    premier Beatę Szydło. Zebrano wtedy ok. 150 tys. zł. Jak mówił prok. Janusz
    Hnatko, śledczy nie dopatrzyli się przestępstwa, mimo że organizator
    składki wydał zebrane środki na własne cele"

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-25/znikn
    elo-150-tys-zl-zebrane-na-seicento-dla-sebastiana-pr
    okuratura-nie-stwierdzila-przestepstwa/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek