    Date: Tue, 27 Sep 2022 19:26:21 +0200
    Subject: Re: Wydawanie gazety bez rejestracji
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.09.27 o 15:44, J.F pisze:

    > No przeciez masz - mozna, ale podlega karze grzywny :-)
    >
    > Tylko ... pomyslmy o jakims blogu, czy "kanale" na youtube,
    > a moze i stronie na fejsbuku:

    Jeśli blog lub kanał na youtube nie będzie częściej niż raz w tygodniu,
    to nie będzie czasopismem.

    Jeśli blog lub kanał nie będzie ogólnoinformacyjny, cokolwiek to znaczy,
    to nie będzie dziennikiem, czyli art. 45 nie ma zastosowania.

    Poza tym chyba zależy od lokalizacji redakcji, miejsca zamieszkania
    redaktora naczelnego.

    > J.

    Wydawać by się mogło, że jeżeli przekazywane treści nie są
    kontrowersyjne, to nikt nie wniesie o ściganie, chyba, że fani których
    zazdrość będzie zżerać.

    Kiedyś rozmawiałem z notariuszem, opowiadał mi, że zdarza mu się kilka
    razy w roku poświadczać, że strona internetowa istnieje i zawiera takie
    a nie inne treści np. poświadczenie wydruku z oryginałem w internecie.