    Date: Mon, 17 Jan 2022 17:59:30 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Sprawiedliwosc nierychliwa

    W dniu 17.01.2022 o 17:36, RadoslawF pisze:

    > Sugerujesz że jak torturowany nie jest jeńcem a tylko zatrzymanym
    > przez policję to tortury się nie liczą jako tortury?

    Znajdź stosowny przepis karny. Bić go nie wolno poza przypadkami
    dozwolonymi ustawą, ale bicie, to nie tortury w sensie prawnym.

    > A inni mundurowani którzy byli świadomi tortów bo przebywali
    > na komisariacie? Nie mieli aby jakichś obowiązków których nie
    > dopełnili i za które powinni co najmniej wylecieć z roboty
    > a może i pójść siedzieć?

    A byli jacyś inni, którzy wiedzieli? Pytam, bo nie wiem. Ty zdaje się
    wiesz, więc napisz. Przy czym chodzi o osoby, które mogły zapobiec, a
    nie te, które o tym pobiciu słyszały później. Naprawdę sądzisz, że
    załoga komisariatu się temu spokojnie przyglądała?

    --
    Robert Tomasik