eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO) › Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego na wniosek burmistrza Warszawy (PO)
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: SO dopiero po zwrocie z SA zdelegalizował Marsz Powstania Warszawskiego
    na wniosek burmistrza Warszawy (PO)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 25 Jul 2022 14:49:58 +0200

    On Mon, 25 Jul 2022 13:58:30 +0200, A. Filip wrote:
    > https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-marsz-powsta
    nia-warszawskiego-sad-okregowy-uchylil-decyzje-w,nId
    ,6178392

    > <ironia> Czekam na komentarz Putina gratulujący Trzaskowskiemu (PO)
    > udanego powstrzymania marszu polskich faszystów. </ironia>

    Udanego? Apelacja w drodze jak rozumiem :-)
    Ale po co mialby Putin szpile wbijac?

    Burdel, czy moze tylko batalie prawne to jedno,
    ale tak prawde mowiac ...
    -czy to powinno tak byc, ze dowolna grupa aktywistow moze zablokowac
    pół miasta, bo im sie chce protestowac/demonstrowac.
    A wladze miasta nawet nie moga nie wyrazic zgody, albo zaproponowac
    innego miejsca czy czasu,

    -wiadomo, PiS to tak zrobil, zeby im Trzaskowki nie bruzdzil,
    wiec zezwolenia wydaje wojewoda, czy to dobry pomysl to mam
    watpliwosci, ale sama idea manifestacji cyklicznych moze i dobra -
    bo tez nie powinno byc tak, ze jakas kontr-grupa zlozy wniosek
    na to samo miejsce i termin ciut wczesniej, albo i rok wczesniej.

    -... no chyba, ze niech sobie sklada, wszystkim pozwolic i niech tam
    sobie pałkami ustalą kto ma racje :-)

    -... a moze po prostu wprowadzic oplate za zajecie pasa drogowego,
    tacy wierni narodowcy chyba sie moga zebrac po 50 gr :-)

    I zeby nie bylo, ze "narodowe" demonstracje - jak miasto robi maraton,
    to tez mam negatywne mysli ...
    No ale widac maraton, parada rownosci itp sa wazne dla miasta :-)

    J.