eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProjekt ustawy elektronicznej - inwigilacja Mesengera, WhatsApp i innych › Re: Projekt ustawy elektronicznej - inwigilacja Mesengera, WhatsApp i innych
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Projekt ustawy elektronicznej - inwigilacja Mesengera, WhatsApp i innych
    Date: Sat, 4 Feb 2023 21:25:03 +0100

    W dniu 04.02.2023 o 21:05, Kris pisze:

    > Tak z ciekawosci- o czym piszesz na tych nessegerach i innych komunikatorach że
    spodziewasz się zainteresowania tymi tekstami.przez "słuzby"?

    Tobie się wydaje, że jak nie interesujesz się polityką (a właściwie
    czemu obywatel miałby się polityką nie interesować?) to politycy nie
    interesują się obywatelem.

    No chyba że akurat zderzy się z państwem. Z panią p.o.remier na drodze,
    z panem p.o.licjantem na proteście, będzie świadkiem jakiegoś wała
    władzy (co dzien jest nowy więc nie tak trudno). Żyjesz w kraju gdzie
    antyterroryści wbijają się na podnośnikach do kabareciarzy.

    A nawet jak nie będą przeglądać moich to nie jest to żaden powód do
    tego, żeby mieli przeglądać innych - zapewne ode mnie istotniejszych.
    Snowden miał rację - z prywatnością jest jak z wolnością slowa -
    niektórzy po prostu nie mają nic do powiedzenia i uważają że inni też
    nie powinni mieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!