    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Prawo Świąt (2021) z USA: Choinka v. Menora
    Date: Thu, 23 Dec 2021 09:33:57 GMT

    On 2021-12-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    stmas-trees-aren-e2-80-99t-religious-symbols-judge-s
    ays/ar-AARWEvU
    t-religious-symbols-menorah-cant-be-displayed

    > Polskich, czy amerykanskich?

    Polskich.

    > Bo amerykanskich to widzisz - choinka tak, krzyz nie.
    >
    > No i slusznie - skad wniosek, ze choinka to symbol religijny?
    > W Palestynie choinki rosly?

    A Palestyna wyznacznikiem religijności? Symbor religijny to co dana
    religia uważa za taki symbol.

    > Sa w Polsce szkoly zydowskie. Prywatno-publiczne, podobnie jak szkoly
    > katolickie/zakonne, czy jak to sie tam nazywa.

    No ale krzyże wiszą w normalnych szkołach państwowych czy też coś się
    gwałtownie zmieniło? A w sejmie nie wiszą? W prywatnym miejscu to niech
    sobie wisi co właściciel zamarzy.

    --
    Marcin