    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant użył paralizatora wobec 95-latki (Australia)
    Date: Thu, 25 May 2023 17:02:35 +0200

    Shrek <...@w...pl> pisze:
    > W dniu 25.05.2023 o 14:52, J.F pisze:
    >
    >>> https://www.rp.pl/spoleczenstwo/art38517141-policjan
    t-uzyl-paralizatora-wobec-95-latki-kobieta-nie-zyje

    > Jakoś mi ciężko sobie wyobrazić jednoczesne trzymanie chodzika i noża
    > w ręku - przynajmniej w sposób sugerujący zagrożenie. Chyba że
    > zakładali że ten chodzik to kamuflaż i ona tak naprawdę dziarsko
    > chyca.

    Wykluczasz zagrożenie "niefachową" obsługą (bardzo) ostrego narzędzia?

    Śmierć na skutek upadku to chyba raczej wypadek.
    Tyle że jak mi się wydaje nawet samo użycie paralizatora wobec osoby w
    takim wieku mogło stanowić znacznie większe niż zwykle zagrożenie dla
    zdrowia a nawet życia. Wiec sprawa sprowadza się do tego jaką policjant
    miał alternatywę, jak miał odebrać ten nóż z minimalizacją ryzyka,

    --
    A. Filip