    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Policjant użył paralizatora wobec 95-latki (Australia)
    Date: Thu, 25 May 2023 00:19:17 GMT

    On 2023-05-24, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    t-uzyl-paralizatora-wobec-95-latki-kobieta-nie-zyje

    > AFAIR w przypadku Stachowiaka paralizator został użyty przez policjantów
    > na komisariacie jak narzędzie tortur. Źle/niedokładnie pamiętam?

    Dobrze, ale intensywnym elementem dyskusji było, czy wielokrotnie rażąc
    należało sie spodziewać potencjalnie powaznych, negatywnych skutków. Tu
    jest własnie o przewidywaniu takich skutków.

    > Jak policjant ma wiele lat służby do emerytury to nie będzie "ostrożny+"?
    > Jakby 96 połamał ręce unieruchamiając ją to oburzenia by nie było?
    > Mi stanąć po stronie tego policjant trudno ale opierdalać tak naprawdę
    > ostro++ wolałby znając więcej "detali". Trup jest, wiec sprawa nie
    > powinna się _łatwo_ rozejść po kościach.

    Myślę, że nawet na podstawie tej krótkiej informacji prasowej,
    przyjmując, że podano fakty, rażenie samo w sobie 95-latki wydaje się
    być obarczone sporym ryzykiem. Tu, dodatkowo, chyba ktoś nie pomyślał,
    że jak sie staruszka przewróci, to tez moze to miec poważne
    konsekwencje. A jeszcze wygląda, że przyznano, że babcia szła wolno o
    balkoniku co raczej nie czyni z niej ninja.

    --
    Marcin