    From: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo w majestacie prawa?
    Date: Fri, 4 Jan 2002 12:32:31 +0100

    news:io683ukje7gmsjv9pbv3krmdv3aaalllfb@4ax.com...

    > Tak, ale ja chciałem wspomóc Budkę i mieć legalną płytę, więc nie
    > odnosiłem orginalnej.

    Ja też, ale bubla trzymać nie będę - albo niech towar trzyma normy (a to
    "zabezpieczenie" było niezgodne ze standardem CD-Audio), albo niech się
    wypchają.

    [ciach]

    > Tylko jaki to ma sens? Bo jak rozumiałem chodzi o zabezpieczenie przed
    > kopiowaniem...

    A czy ja mówię, że to ma jakikolwiek sens?

    Podobnie jak ceny płyt CD/DVD?

    A tak na marginesie: właściwie wydawcy płyt są... monopolistami - bo poza
    piratami z reguły nikt inny nie wydaje płyt zawierających te same utwory w
    tym samym wykonaniu. I mogą dawać ceny z sufitu. Może UOKiK na nich nasłać?

    ;-P

    OK, żartuję, ale...