eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego
    przez Kaczyńskiego]
    Date: Sat, 28 Jan 2023 14:24:24 +0100

    Ghost <G...@h...net> pisze:
> [...]
    -bedzie-musial-placic-sikorskiemu-6860226004220576a?
    amp=1

    > uhm

    Ty sobie stanowczo życzysz prawo Obajtka do uzyskania wyroków podobnej
    wysokości za zniesławieni go "jako prezesa Orlenu" wywalczonych na koszt
    Orlenu? Prawdziwie wredny Kaczyński mógłby zapłacić te 700_000 i użyć
    tej broni szeroko w drugą polityczną stronę z tekstem "no przecież ja
    takie wyroki wykonałem a te [osobniki] nie chcą".

    Jak widzisz/planujesz tylko jeden ruch naprzód bez uwzględniania
    dalszych konsekwencji to ja udaje współczucie.

    IMHO Raduś Sikorski odniósł wielkie historyczne zwycięstwo ma miarę
    króla Epiru Pyrrusa.

    --
    A. Filip : Big (Tech) Brother is watching you.