    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mir domowy a rodzina
    Date: Sat, 01 Aug 2020 00:31:34 +0200

    W dniu .07.2020 o 20:08 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Czy sugerujesz, ze kobieta powinna wyjść za mąż, za jakiegoś osiłka ze
    > służb?

    Nie kombinuj :)
    Zbynek pisał wyraźnie: "Syn ożenił się niedawno. Chce z żoną zmienić pokój
    na większy."
    Czyli małżeństwo już jest, czas by pani starsza poczuła się babcią.

    > Jest zastanawiającym choć częstym błędem rodziców, że przekazują
    > dzieciom mieszkania czy domy przed swoją śmiercią.

    Starsze osoby potrafią być bardzo nielogiczne.

    Albo wręcz przeciwnie - "podarowane" mieszkanie jest dla nich kartą
    przetargową i pretekstem do psucia krwi potomkom. Czy powyższa sytuacja
    tego nie przypomina?

    --
    Trefniś