    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koniec z anonimowością policjantów
    Date: Sat, 1 May 2021 00:39:16 +0200

    W dniu 2021-04-30 o 18:43, Shrek pisze:
    >> Nadeszły interesujące czasy:
    >> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,270
    36986,koniec-z-anonimowoscia-policjantow-podczas-dem
    onstracji-beda.html

    > No i co. Teraz imienniki są obowiązkowe poza odziałem zwartym kompanią
    > reprezentacyjną i czymś tam jeszcze (orkiestrą dętą?) a kulsony po
    > prostu nie noszą i chuj:P
    >
    > Nasz grupowy kulson twierdzi, że nie muszą, bo co prawda wymienione w
    > rozporządzeniu jako częśc munduru, na ale nie stoi napisane, że kulson
    > ma cały mundur nosić. Takie to kulsony - co byś nie napisał kurwę z
    > logiki zrobią:P

    Te policjanty u nas wożą dupy samochodami po ulicach i nie pamiętam,
    zebym widziała któregoś w mundurze.
    Jakis jeden nie mógł kiedyś zaparkować (był w jakimś czarnym
    kombinezonie) swojego prywatnego samochodu-limuzyny. Parę razy próbował.
    Wreszcie wysiadł. Był taki nawalony czymś, że ledwie lazł. Potem
    wmieszał się w tłum dzieciaków. Do domu pewnie doptarł. Raz pod oknami
    robił sobie skręta na masce samochodu i jarał. Na głowie miał kaptur od
    bluzy dla niepoznaki.

    --
    animka