eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania? › Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Subject: Re: Kiedy przestanie być wymagana umiejętność czytania i pisania?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Mon, 11 Jan 2021 21:33:02 +0100

    W dniu 11.01.2021 o 20:33, Shrek pisze:

    > Ale ty pisałeś o naczelniku urzędu skarbowego - a powód jest prosty i
    > banalny - choćby dlatego, że (pomijając jego skruszenie) jest powiązany
    > personalnie z "drugą stroną" co powoduje oczywisty konflikt interesów.

    To taki średni argument, bo wielu, może nie naczelników(choć też by się
    paru znalazło) ale urzędników bywa personalnie powiązanych z drugą
    stroną. Dlatego napisałem, że trzeba by to jakoś uszczegółowić, kto,
    kiedy i w jakich warunkach mógłby swą wiedzę spożytkować dla dobra
    społeczeństwa.

    > A u nas był (a nawet jest) prokurator, który w stanie wojennym skazywał
    > opozycjonistów a teraz stoi na czele organu (nie poprawiać!) który z
    > kolei stoi na straży sprawiedliwości i przestrzegania praw człowieka. I
    > to nie jest ostatnie słowo pis!

    No ale działał wbrew ówczesnym przepisom? Jeżeli tak, to kogo to wina,
    że jeszcze nie siedzi? Było 30 lat na załatwienie takich tematów.