    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak przejmiemy władzę, wprowadzimy terror narodowy
    Date: Tue, 27 Sep 2022 18:05:27 +0200

    W dniu 27.09.2022 o 16:00, J.F pisze:
> [...]
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html

    > Ale o co chodzi

    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś o co chodzi, to już nie zrozumiesz.
    Najwyraźniej też jesteś przykładem na porażkę systemu edukacji.
    I nie jestem pewien, po tym co tu wypisujesz i jak głupie pytania
    zadajesz, czy przypadkiem służby zdrowia również.

    >- chcesz ludziom zabronic miec poglady, a politykom
    > zabronic marzyc o władzy?

    Nie.

    > czy poglądy mogą miec dowolne, byle były "jedynie słuszne" ?

    Nie.
    Mają nie być faszystowskie.
    Gdybyś chodził do szkoły, to wiedziałbyś dlaczego i nie zadawałbyś
    głupich pytań.

    > Czy moze uwazasz ze takie ... jakby to ując ... beztalencia,
    > nieudaczniki, nie powinni sie pchac do polityki, powinni ze szkoly
    > wiedziec, ze nie maja szans ?

    Faszyści powinni wiedzieć ze szkoły jak to się kończy.
    Najwyraźniej ta porcja informacji do ciebie też nie dotarła, skoro
    zadajesz tak głupie pytania.

    Mam nadzieję, że przynajmniej sąd odrobił lekcje i tego czegoś w ogóle
    nie zarejestruje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr