eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji? › Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!1.us.feeder.erje.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!
    newsfeed7.news.xs4all.nl!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!pee
    r03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 17 Jan 2022 15:08:59 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    In-Reply-To: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <61e5787c$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1642428540 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 537 185.192.243.253:62025
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2009
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:820248
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.01.2022 o 10:49, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeszcze nie wczytywałem się w warunki sprzedawcy, ale ile wynika z
    > ogólnych?
    > Kupiłem urządzenie, które po kilku miesiącach oddałem do naprawy
    > gwarancyjnej, jednakże znów wykazuje wadę (jedną ze zgłaszanych
    > wcześniej) - chciałbym wymianę na nowe (inny egzemplarz), na inny model
    > tego samego lub innego producenta lub zwrot zapłaconej ceny, a
    > sprzedawca proponuje ponowny serwis, co jest bardzo uciążliwe, bo trzeba
    > zawozić, odbierać (szczęśliwie w tym samym mieście, kurier to byłaby
    > dodatkowa zwłoka w każdą stronę) i organizować urządzenie zastępcze.

    Kupiłeś to jako konsument, czy jako przedsiębiorca? Bo poza gwarancją,
    która jest umową i może zawierać "cokolwiek", mamy jeszcze "niezgodność
    towaru z umową" (konsument) albo "rękojmie" (przedsiębiorca). Albo sam w
    tym kierunku poszukaj, albo napisz dokąłdnie, to ktoś tu poszuka.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1