eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIle obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji? › Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
    o-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 17 Jan 2022 11:24:40 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.5.0
    Subject: Re: Ile obecnie napraw z tytulu rekojmi / gwarnacji?
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <61e53bc1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <8rgh5c717cr5$.1dpxmav9vyrel$.dlg@40tude.net>
    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    In-Reply-To: <8rgh5c717cr5$.1dpxmav9vyrel$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <61e543e8$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.93.212
    X-Trace: 1642415080 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 499 89.64.93.212:29202
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2571
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:820237
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.01.2022 o 11:09, Olin pisze:
    > Dnia Mon, 17 Jan 2022 10:49:52 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    >
    >> Kupiłem urządzenie, które po kilku miesiącach oddałem do naprawy gwarancyjnej,
    jednakże znów wykazuje wadę (jedną ze zgłaszanych
    >> wcześniej) - chciałbym wymianę na nowe (inny egzemplarz), na inny model tego
    samego lub innego producenta lub zwrot zapłaconej ceny,
    >> a sprzedawca proponuje ponowny serwis, co jest bardzo uciążliwe, bo trzeba
    zawozić, odbierać (szczęśliwie w tym samym mieście,
    >> kurier to byłaby dodatkowa zwłoka w każdą stronę) i organizować urządzenie
    zastępcze.
    >
    > Internety powiadają, że przy drugiej reklamacji sprzedawca nie może odmówić
    > odstąpienia od umowy lub obniżenia ceny:
    > "Uprawnienia konsumenta zwiększają się, gdy mamy do czynienia z kolejną
    > reklamacją dotyczącą tego samego towaru przez niego zakupionego, tzn. towar
    > był już np. naprawiany lub wymieniany. W takiej sytuacji sprzedawca musi
    > zachować się tak jak żąda tego klient, tj. obniżyć cenę towaru lub przyjąć
    > jego odstąpienie od umowy. Nie może proponować kolejnej naprawy towaru,
    > jeśli klient tego nie chce."
    >
    > Wymiany może odmówić, jeśli niemożliwa lub jest zbyt kosztowna.
    >
    > https://www.gofin.pl/firma/17,2,119,140968,kiedy-spr
    zedawca-musi-rzecz-wymienic-naprawic-a-kiedy-zwrocic
    .html
    >

    To przy rękojmi.

    Przy gwarancji może być różnie, zależy co tam gwarant obieca.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1