    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dziwne pismo od komornika sądowego
    Date: Sun, 10 Jan 2021 19:08:23 +0100

    Musicie dotrzymać terminów, zwykle bardzo krótkich bo 7-dniowych.
    Przeczytajcie dokładnie POUCZENIE pod pismem i złóżcie za tym pouczeniem skargę, nie
    pomylcie do kogo składacie za czyim
    pośrednictwem (jeżeli tak by było).
    Ponieważ od skargi obowiązuje opłata, to zyskujecie czas na zastanawianie się co
    dalej zanim sąd nie doręczy Wam pisma o
    uzupełnienie braku formalnego w postaci opłaty (100-200 zł).
    Jak się rozmyślicie, to po prostu nie opłacicie skargi i tyle.
    Sprawdźcie, czy do złożenia skargi nie jest konieczne wcześniejsze złożenie przez Was
    wniosku o uzasadnienie postanowienia (nie
    wiem, jak to jest z uzasadnieniami postanowień komorników po zmianach KPC).
    Generalnie to wydaje się, że powinniście wystąpić do sadu wnioskiem o przywrócenie
    terminu na wniesienie sprzeciwu od nakazu
    zapłaty, a na taki wniosek jest zaledwie 7 dni od daty ustania przyczyny (Waszej
    niewiedzy co do sprawy).
    Czy ta sprawa chociaż toczyła się przed sadem w Waszym mieście, czy na bieszczadzkiej
    połoninie (ulubione miejsce funduszy)?
    A może w elektronicznym?
    Pamiętajcie, że komornika kompletnie nie obchodzi sprawa jako taka ani uczciwość
    Jezusa, on ma Was ukrzyżować i to zrobi jak nie
    dostanie papieru z sądu.

    -----
    > Otrzymano pismo od komornika sądowego przy Sądzie Rejonowym:
    > "Komornik sądowy przy Sądzie Rejonowym w Warszawie (...) w postępowaniu
    egzekucyjnym z wniosku wierzyciela (...) Niestandaryzowany
    > Fundusz Sekurytyzacyjny przeciwko dłużnikowi: Jan N. adres: [tu adres zupełnie
    inny] działając na podstawie tytułu wykonawczego
    > Sądu Rejonowego w Lublinie (...)
    > POSTANAWIA
    > 1. Postępowanie egzekucyjne (...) umorzyć w całości wobec bezskutecznej egzekucji
    (...)
    > 4. Na podstawie art. 770 kpc (...) w sprawie opłat za czynności radców prawnych
    (...) ustalić wierzycielowi (...) koszty
    > zastępstwa prawnego (...) i w całości obciążyć nimi dłEURżnika (...)
    > POUCZENIE
    > Stosownie do art. 767 kpc na powyższe postanowienie przysługuje skarga wniesiona w
    terminie 7 dni (...)"