eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDo jakiej pogody (jak niskiej temperatury) policji w RP3 wolno polewać protestujących (obywateli) wodą? › Re: Do jakiej pogody (jak niskiej temperatury) policji w RP3 wolno polewać protestujących (obywateli) wodą?
  • Data: 2021-12-05 21:40:23
    Temat: Re: Do jakiej pogody (jak niskiej temperatury) policji w RP3 wolno polewać protestujących (obywateli) wodą?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Zawsze to bezpieczniejsze niż zastrzeliwanie z karabinów.
    > Nie sądzisz?

    Sądzę że porównania do polewania wodą w grudniu "jak za zbrodniczego
    Stanu Wojennego" nie są całkiem bezzasadne. W przypadku Polski/RP3
    chodzi zaś "tylko" o ustalenie od jakiej pogody polewanie protestujących
    będzie już "nie po unio-europejsku".

    Ja naprawdę nie sądzę że UE/Belgia są aż tak złe jak to co USA w
    praktyce wsparły w Egipcie - rozpędzanie demonstracji w obronie
    obalonego demokratycznie wybranego rządu/prezydenta ostrą amunicją z
    dziesiątkami ofiar śmiertelnych AFAIR.

    --
    A. Filip