eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy posługiwanie się cytatem wiersza... › Re: Czy posługiwanie się cytatem wiersza... [D. Tusk (PO/EPL): Życzenie Śmierci 2]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy posługiwanie się cytatem wiersza... [D. Tusk (PO/EPL): Życzenie
    Śmierci 2]
    Date: Mon, 20 Dec 2021 09:25:37 +0100 (CET)

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Uchroni Tuska od wyroku za podżeganie do zabójstwa prezydenta? ;-)
    >
    > Wszak Shrek pisał że jak ktoś z zamiarem pokazania zwłok ludzkich
    > pokazuje te zwłoki publicznie (choć są tacy co twierdzą że to nie
    > zwłoki) podlega karze zbeszczeszczenia zwłok. ;-)

    A nie masz jaj podać co *dokładnie* Tusk powiedział [A][B]?
    Opierdalanie człowieka nie za to co powiedział "słowo w słowo" a za to
    co się mówi/opisuje że powiedział to IMHO specjalność dziennikarskiej
    kuchni Gazety Wyborczej, taka pokazowa GW prawda.

    Zaś spodziewać się po "chciałem zabić sędziego (piłkarskiego)" (2008) [Z]
    Tusku (PO/EPL) wyższego poziomu może chyba ktoś "inteligentny inaczej".

    [A] https://www.tysol.pl/a76288-Tusk-do-Prezydenta-Dudy-
    Lepszy-dla-ciebie-bylby-swit-zimowy-I-sznur-i-galaz-
    pod-ciezarem-zgieta-VIDEO
    > Tusk do prezydenta Dudy: ,,Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy. I sznur
    > i gałąź pod ciężarem zgięta" [VIDEO]
    > ; 19.12.2021 21:09

    [B] https://www.tvp.info/57533372/tusk-do-prezydenta-na-
    strajku-tvn-nie-badz-bezpieczny
    <cytat>
    W Warszawie ze sceny przemawiał m.in. Donald Tusk. Swoje krótkie
    wystąpienie były premier zakończył wyrecytowaniem fragmentu wiersza
    Czesława Miłosza pt. ,,Który skrzywdziłeś" z najbardziej znanego zbioru
    esejów wydanego przez poetę, ,,Zniewolony Umysł".
    Swój recytatorski występ Tusk poprzedził krótkim stwierdzeniem, że ,,te
    słowa kieruje do mieszkańca pałacu i jego mocodawcy".

    Nie bądź bezpieczny. Poeta pamięta
    Możesz go zabić - narodzi się nowy.
    Spisane będą czyny i rozmowy.

    Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy