eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Sat, 13 May 2006 12:34:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <e44co4$j86$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3vcu6$a8s$1@inews.gazeta.pl>
    <e401pt$brs$1@inews.gazeta.pl> <e413vm$7io$1@inews.gazeta.pl>
    <e42ohh$age$1@inews.gazeta.pl> <e437ni$3dp$3@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-123-183.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147516486 19718 213.238.123.183 (13 May 2006 10:34:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 May 2006 10:34:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-User: zipast
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387288
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ale oferta PKP wisi po ścianach, szybach i innych takich, zaś kasa jest do
    > sprzedaży konkretnej usługi. Klient przychodzi, prosi o coś, i to coś
    > dostaje za cenę tego czegoś.
    >
    > Oczywiście jest miłe jeżeli kasjerka jest od razu doradcą klienta i
    > doradzi że może by był zainteresowany tym i tamtym bo to wyjdzie taniej,
    > ale nie należy to do jej obowiązków.
    Witam, A z drugiej strony przez taką bardzo uczynną kasjerkę w mojej kasie
    ja zostałem stratny, bo stojac jako trzeci w kolejce, przez około 15 minut
    nie mogłem kupić biletu kolejowego z Brzegu do Lewina Brzeskiego, Musiałem
    tylko wysłuchiwać jak kasjerka pomagała wybrac podróżnemu trasę z Brzegu do
    Olsztyna z przesiadkami , (wybiwrając nawet wagon z miejscami dla
    niepalących). Nie doczekałem już do końca tego, bo musiałem biec na peron bo
    wjeżdżał pociąg. I wyszło z tego, że zamiast 2.80 zł zapłaciłem ten bilet z
    dopłatą u konduktora.
    I gdzie wybrać złoty środek dla kasjerek ?. Mają pomagac podróżnym kosztem
    innych, czy nie pomagac i tylko wypisywac to co chcą podróżni.
    ZiPi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1