  • Data: 2022-01-12 14:14:47
    Temat: Re: Covid maska na peronie metra Warszawa pracownik
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 12 stycznia 2022 o 12:08:56 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > Policjanci patrolują perony metra, z głosników co jakiś czas komunikaty,
    > aby "nosić covid-maske w pociągach metra i na peronie".
    > Dziś widziałem, jak patrol podjął interwencję wobec ubranego w odzież
    > roboczą oznakowany logo metra- pracownika zaplecza technicznego. Miał ID
    > metra. Zapewne był w pracy. Nie miał covid-maski. Zapewne przyjechał
    > pociągiem z Kabat na stację, aby coś tam naprawiać.
    > Rozporządzenie dopuszcza brak maski, jeśli pracodawca tak zadecydował.
    >
    > Intrygujące jest, na zapleczu bez maski, OK. Ale czy jednak jeśli
> [...]

    To masz szczęście, że widziałeś taką interwencję.
    Ja raczej widuję kulsonów na spacerku (tzn. oni zamiast patrolować - spacerkują),
    mijają obojętnie.
    Tak samo jak jadą w wagonie - może im się wydaje (bo nie "myślą") że samą swoją
    obecnością uzdrawiają.
    Choć czywiście w zasięgu wzroku pokemony bez masek - no ale to zapewne jacyś pojebani
    (co swoją drogą jest prawdopodobne, skoro nie zakrywają ryja - a i również często z
    tego niezakrytego ryja wniosek o pojebaniu sam się nasuwa) albo bardzo chorzy na
    płuca.

    Hmmm, a widziałeś tego niby pracownika metra, jak wysiadał z pociągu?
    Hmm, stwierdzenie, że się poruszał po swoim zakładzie pracy to wg mnie nadużycie -
    stacja to już nie zakład pracy.
    A już na pewno peron. Czy na zapleczu - tutaj już raczej wchodzimy w sytuację, że po
    prostu nikt nie sprawdzi.

    Ale ciekawe jest też to spostrzeżenie w kontekście tego, co było rok temu, czyli
    maski włoż wszędzie poza własnym mieszkaniem - ze szczególnym uwzględnieniem, że na
    dworze również.
    Akurat jacyś od wodociągów czy ogrzewania robili coś przed drzwiami firmy - ryje
    gołe.
    No i teraz pytanie, co ważniejsze - że byli w pracy i wolno im nie mieć, czy jednak
    byli na dworze i powinni mieć?