eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Thu, 12 May 2022 07:33:36 +0200

    W dniu 11.05.2022 o 21:41, Kviat napisał:

    > Nie, nie mogą mieć racji.
    > Bo nie ma symetrii między fiutinowskim ściekiem propagandowym, a gazetą
    > wyborczą.

    ale rozumiesz, że to jest kwestia idiotycznego pomysłu urzędnika? Nie ma
    znaczenia co zablokuje - skoro robi to bez trybu. No ale co ja piszę,
    widzę, że myślenie (co potwierdzasz w wielu wątkach) perspektywiczne nie
    jest najmocniejszą Twoją stroną.

    Powinna być to procedura - nawet jeśli administracyjna, to ktoś powinien
    ją wydac, pod nią się podpisać, a instytucja którą to dosięgło powinna
    miec możliwość dochodzenia swoich racji przed sądem. To jest minimum.
    Ogólnie to moim zdaniem nie powinno się dziać bez udziału sądu, ale
    nawet jeśli, to procedura powinna być jasna. I fika mi jakich stron to
    dotyczy teraz. Jeśli jesteś misiem o tak małym rozumku by nie widzieć
    niebezpieczeństwa, to przykro mi. Zresztą o podobnym niebezpieczeństwie
    mówiłem pod koniec lat 90, jak znalazły się w prawie możliwości
    skrócenia vacatio legis, że zostanie to wykorzystane w niecnych celach i
    co? Jak przejęto Trybunał konstytucyjny?

    --
    http://zrzeda.pl