eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBiden za a nawet przeciw :-) [Kyle Rittenhouse uniewinniony przez ławę przysięgłych] › Re: Biden za a nawet przeciw :-) [Kyle Rittenhouse uniewinniony przez ławę przysięgłych]
    Date: Mon, 22 Nov 2021 06:25:28 +0100
    Subject: Re: Biden za a nawet przeciw :-) [Kyle Rittenhouse uniewinniony przez ławę
    przysięgłych]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>

    > Wątpie, że to były zdarzenia połączone, bo wtedy, mając samemu broń
    > raczej by go zastrzelili.

    No z jakiegoś powodu za nim biegli.

    > No trochę tak to wygląda, przy czym nie wiem, ale spodziewałbym się, że
    > osoba nawet mająca broń, na sam widok wyciągniejtej broni skierowanej w
    > swoim kierunku, nie zaczyna strzelac jak poerdolona.

    To stany. Tam nie trzeba przechodzić badań żeby mieć broń. Zresztą u nas
    jak kiedyś czekałem w jednej poczekalni z tymi co po pozwolenie, to
    osobiście jestem zdania, że to bardziej pojebana część społeczeństwa i
    psychotestów nie powinni przejść:(

    > No chyba, że to
    > było na zasadzie pojednku w stylu kowbojskim, tamten wyciaga pistolet,
    > no to ten był szybszy.

    Z pierwszym to może i tak. Następnych dwóch - on uciekal oni go gonili.

    --
    Shrek