  • Data: 2003-05-19 21:36:22
    Temat: Re: 0-700 - nie trzeba płacić Tepsie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boję się, że to zanadto posunięty wniosek. Rzeczpospolitej nie mam pod ręką,
    więc mogę się jedynie domyślać, że pewnie Ci prawnicy dowodzili, że TP SA
    nie odpowiada za jakość usług świadczonych przez operatorów 0-700. No bo
    faktycznie, nie jest to ich sprawa. Gość się ogłasza. Klient dzwoni z
    własnej woli. Co operatorowi do tego?