  • 11. Data: 2022-05-09 07:44:07
    Temat: Re: Przymus zakwaterowania w turniejach szachowych
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    niedziela, 8 maja 2022 o 10:22:17 UTC+2 gosc napisał(a):
    > Jestem szachistą amatorem, który od czasu do czasu bierze udział w
    > turniejach organizowanych przez Polski Związek Szachowy. Coraz
    > częściej pojawia się w regulaminach turniejowych zwrot "uczestnicy
    > turnieju zobowiązani są do zakwaterowania (albo powinni zakwaterować
    > się) w...... " i tu pojawia się nazwa hotelu, z reguły drogiego, albo
    > bardzo drogiego. Rzecz w tym, że twórcy regulaminu nie określają w nim
    > żadnych sankcji w razie nie zastosowania się do tego punktu. Czy zatem
    > odmowa skorzystania z usług wskazanego hotelu może skutkować np.
    > wykluczeniem z turnieju?

    "W związku z panującym zagrożeniem epidemiologicznym, podczas
    trwania zawodów będą respektowane aktualnie obowiązujące wytyczne
    Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Sportu oraz Polskiego
    Związku Szachowego. Zawodnicy oraz osoby towarzyszące muszą
    przestrzegać zasad, które zostaną przedstawione podczas odprawy
    technicznej oraz zobowiązani są do zakwaterowania w ośrodku
    wskazanym przez organizatora, pod rygorem niedopuszczenia do
    zawodów."

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 12. Data: 2022-05-09 23:20:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2022 o 01:31, Marcin Debowski pisze:
    > Jesli te turnieje nie są jakoś specjalnie porządane przez szachistów,
    > to takimi zapisami PZS jest na najlepszej drodze aby zmniejszyć ich
    > popularność.

    Podejrzewam, że właśnie są pożądane. No bo nie ma większego problemu ze
    zorganizowaniem turnieju szachowego. Zejdziemy się w kilku i ktoś z nas
    wygra. Tylko jest tu różnica, czy wygrałem z jakimiś renomowanymi
    zawodnikami, czy pośród takich samych, jak ja.

    Generalnie w każdym sporcie tak jest. Zawody wygrywa najlepszy z tych,
    co przyjechali na zawody. To wcale ne znaczy, ze gdzieś nie ma lepszego.

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2022-05-11 07:38:57
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08.05.2022 o 11:24, n...@o...pl pisze:

    > Nie ma ogólnego zapisu czym skutkuje nie stosowanie się do regulaminu?

    > jw.
    > IMHO nie odważyliby się. Jak 95% osób się zakwateruje, to będą zadowoleni.
    >
    > PS. Pewnie hotel jest sponsorem, a jak wiadomo sponsorowanie musi się zwrócić
    > :)

    Dawniej na różnych imprezach taki "sponsor" był na plakatach i dodatkowo
    uczestnicy mieli rabaty i tym zachęcano - teraz widać, mamy nowy
    "marketing"...

    --
    http://zrzeda.pl