  • 21. Data: 2020-03-30 22:27:37
    Temat: Re: Proste zabezpieczenie wierzytelności.
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-03-28 14:34, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    icy_wekslowi

    > Pomysł niezły, tym nie mniej niewiele to pytającego do odzyskania
    > pieniędzy przybliży. No i pytanie, czy dłużnik będzie chciał go teraz
    > podpisać. W praktyce ułatwiłoby to uzyskanie nakazu zapłaty, albo
    > sprzedaż tego długu.

    Wysłałem skany umowy do jakiejś pierwszej z brzegu windykacji bez
    zaliczkowej żeby ocenili. Odesłali mi wzory w których upoważniam ich do
    działań wobec dłużnika i reprezentacji przed sadem. Jako ze zakres mi
    nieco nie odpowiada a cennik na stronie i w przesłanych mi dokumentach
    istotnie się rozmija dałem sobie spokój. Tymczasem dzisiaj dzwoni
    dłużnik i chce się dogadać - okazuje się ze nie czekając na zawarcie
    umowy czy jakieś upoważnienie wzięli się do 'roboty'.

    Będąc realistą na podpisanie weksla czy gotówkę do reki nie liczę. Ale
    zabezpieczenie się przed nadciągającą (moim zdaniem) inflacją byłoby już
    jakimś sukcesem. Więc biorąc pod uwagę dotychczasową historię tego długu
    byłbym wniebowzięty gdyby zechciał podpisać coś takiego jak to:

    https://ibb.co/whmfHR6

    Sugerujecie coś zmienić\poprawić?