  • 161. Data: 2022-07-03 13:57:22
    Temat: Re: Prawo dobre tylko kierowcy niedobrzy :)
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.07.2022 o 13:31, Wiesiaczek pisze:

    > Czemu nie rozstrzelaniem na miejscu?
    > Poprawiłoby to bezpieczeństwo na 100% !

    Rozstrzelanie kutasów, z premedytacją stwarzających śmiertelne
    zagrożenie na drogach? Nie miałbym nic przeciwko temu.

    Policja powinna takimi się zająć, zamiast czatowania z radarem w krzakach.

    --
    -
    Akarm

  • 162. Data: 2022-07-04 06:59:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jak z przestrzeganiem ograniczeń prędkości - u nas kaganiec przy 90 działa:)

    Jak z całym podejściem do prawa i przewinień o małej szkodliwości, czyli
    można trochę broić, ale nie wolno przeginać. Do 10 ponad limit raczej
    się nie karze. Powyżej, jak niewiele, możesz dostać nawet 2 ostrzeżenia
    zanim ukarzą mandatem. Jak wpadki nie zdarzają się często, to nie ma
    problemu. Jak często, to i się pewnie dopieprzą do małego przekroczenia.

    Prawdę mówiąc, czasami to nie wiem, czym się w takich sprawach kierują,
    bo mojej żonie przydarzyło się, że nadziała się na ukryty radar 2x w
    odstępie tygodnia. Dostała najpierw jedno ostrzeżenie, a potem wkrótce
    drugie z lokalizacją tego radaru :) Wychodzi w sumie na to, że po prostu
    nie chcieli aby jeździła tam zbyt szybko.

    --
    Marcin

  • 163. Data: 2022-07-04 13:32:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-07-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale z naciskiem na lekką.

    > Jest sporo lepiej.

    > Już sprawdziłęm - macie 107 trupów rocznie. Jakby warszawę do was
    > przeskalować to będzie 126. Więc trochę u was bezpieczniej.

    Za 2019. Na milion mieszkańców, zabitych 78 vs 21. Ale tego się
    faktycznie nie da rozsądnie porównać, bo w Polsce jest gdzie
    popierdalać, jest kupa starych samochodów i jest ich więcej na
    mieszkańca.

    --
    Marcin

  • 164. Data: 2022-07-11 08:21:44
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-07-02 o 18:14, _Master_ pisze:

    > Zapis o ograniczonym zaufaniu RUJNUJE całe to prawo i nie tylko drogowe.
    >
    > Takie zapisy to gangrena na zdrowym ciele prawniczki WRÓĆ prawniczym ;-)

    Dlatego takiej zasady w prawie o ruchu drogowym nie ma. Jest natomiast
    zasada pełnego zaufania.

    > Albo są zasady i may ich przestrzegać i pieszy ma pierwszeństwo jak się
    > zbliża do przejścia albo NIE.
    >
    > Robienie wyjątku w postaci "zakazu wchodzenia bazpośrednio pod auto
    > powoduje właśnie DEBILNE interpretacje i mnóstwo niepotrzebnej pracy
    > niepotrzebnych prawników ;-)

    taki zakaz też uważam za bezsensowny, tak jak i zakaz popełniania
    samobójstwa itd...

    Avast.