  • 11. Data: 2022-08-20 15:56:30
    Temat: Ziew... Szukanie dziadka z wermachtu
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 12. Data: 2022-08-20 16:26:02
    Temat: Re: Prawnik Kinga Duda - córka Andrzeja
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Nie ona zajęła stanowisko, tylko kilku oszołomów próbuje ją sprowokować
    > twierdząc że zajęła to stanowisko.

    Ale jakoś nikt nie dał jej szansy odpowiedzieć bezpośrednio, więc
    chyba nie jest specjalnie obiektem zainteresowania mediów.
    Czy może odmówiła rozmowy a nikt się tym nie chwalił?
    Czy 27-letnia prawniczka, córka prezydenta jest ważna-nieważna
    - czyje to jej zmartwienie, nie moje na pewno.

  • 13. Data: 2022-08-21 03:18:59
    Temat: Re: Prawnik Kinga Duda - córka Andrzeja [reklama dźwignią handlu]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-20, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Jak spojrzałem (bardzo krótko) na wyniki wyszukiwań w google to
    > odniosłem pierwsze wrażenie że (dwaj) celebryci/influencerzy LGBT-IQ
    > postanowili zrobić sobie darmową reklamę.

    I być może tak właśnie było, ale osądzajac po tym podlinkowanym tekście,
    cPAD'a.. no nie wiem sam, trochę mimo wszystko dziwna postawa. Ma niby w
    miarę skrystalizowane poglądy, ale nie chce iść ze starymi na noże, czy
    też jest w tym jednak coś z oportunizmu politycznego? Zrasztą i żPADa
    też jakby zdradza lekkie objawy poglądowej schizofrenii. Owszem, nie
    zgadzamy się z tym co robi PAD, ale nie chcemy burzyć własniej strefy
    komfortu, w tym ekonomicznego?

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2022-08-24 15:45:21
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Uważam, że ma rację.

    Że szacunek należy się wszystkim?
    Nie ma racji, pewne grupy sodomickie hurtowych kopulantów/dupodajków które
    w latach 70 rozniosły hify i ejce zaraz po tym jak im poluzowano,
    trza trzymać krótko i za mordę.

    Dzieciolubnych inaczej też trza trzymać krótko:
    https://zapodaj.net/fe8bd2937e07c.png.html

  • 15. Data: 2022-08-24 15:50:14
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    https://youtu.be/dRGqERKwAN4 parodia taka

  • 16. Data: 2022-08-24 16:01:37
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):

> [...]
    > trza trzymać krótko i za mordę.
    >
    > Dzieciolubnych inaczej też trza trzymać krótko:

    I sodomitów w polityce również, bo są na nich haki.

    cyt.
    Oto w kwietniu 1992 roku Krzysztof Wyszkowski, będący doradcą premiera Olszewskiego,
    publicznie powiedział, że traktat polsko-niemiecki o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej
    współpracy jest dla Polski niekorzystny, bo podczas negocjacji Niemcy straszyli
    ministra Skubiszewskiego, że ujawnią, iż był on konfidentem Służby Bezpieczeństwa o
    pseudonimie ,,Kosk". A pan minister Skubiszewski został tym konfidentem, bo bezpieka
    wiedziała, że jest sodomitą, a w tamtych czasach nie było to jeszcze tytułem do
    chwały.