  • 21. Data: 2022-01-14 17:07:27
    Temat: Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Co też i napisałem parę postów wyżej :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2022-01-14 17:40:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2022 o 11:51, J.F pisze:

    > Jak chce jakies odszkodowanie, to moze istotne czy to byla przyjemnosc
    > czy nieprzyjemnosc.

    No dobra - czyli rozumiem, że jakby facet chciał jakąś laske zgwałcić,
    to po prostu nalezy zapytać jakiej jest orientacji - jak homo to
    odpuścić, bo nie będzie miała przyjemności, no ale jak hetero...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 23. Data: 2022-01-14 18:04:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Filipku, to nie zabawa w "głuchy telefon". Czytaj cały wątek i wysil
    > nieco przy tym kiepełę, bo piszesz od rzeczy. Mowa jest o relacjach
    > pisanych przez molestowanych seksualnie w dzieciństwie a dotyczących
    > stresu przeżywanego przy tej okazji.

    Deklarujesz publicznie że jesteś za głupi żeby przeczytać więcej niż
    jedno zdanie? Udaje współczucie, duże współczucie.

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2022-01-14 23:48:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Ale:
    > 1. Nabywa się jej świadomości w pewnym momencie. Przed nabyciem się nie
    > wie.
    > 2. Niektórzy twierdzą że przed nabyciem świadomości ta orientacja jest
    > na tyle labilna że można wychowawczo pchnąć ją w jedną czy drugą stronę.
    > Ale nie spotkałem żadnych badań naukowych na ten temat, więc to wątpliwy
    > pogląd.

    Wprowadzam termin mądrośc etapu [1]:

    W poprzendim etapie nie można było a w nowym można. I o to chodzi

    [1] Towarzysz Lenin objawił prawdę taką, że rewoluca składa się z
    etapów. Każdy etap ma swoje prawdy, cele, środki, metody. Po przejściu
    do następnego etapu prawda poprzedniego staje się kłamstwem itd.

  • 25. Data: 2022-01-15 09:47:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 23:48:37 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

> [...]
    > etapów. Każdy etap ma swoje prawdy, cele, środki, metody. Po przejściu
    > do następnego etapu prawda poprzedniego staje się kłamstwem itd.

    Czy chciałeś być dowcipny?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2022-01-15 13:53:43
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Czy chciałeś być dowcipny?

    Rewolucja towarzysza Lenina upadała ale jego życiowa mądrość (polityczna
    metodologia) trwa, nieprawdaż? To niby dla ciebie ma być *śmieszne* ?

    --
    A. Filip