  • 11. Data: 2022-01-14 13:55:42
    Temat: Re: Państwowa Komisja ds. Pedofilii za ograniczeniem prawa adwokata do obrony
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Jaką *ma* orientację. Najwyraźniej taktycy z kurii dowiedzieli się że
    > obecnie gość jest homo i doszli do wniosku że był także w wielu 12 lat,

    Ale wiesz że orientacji nie mozna zmienić?

  • 12. Data: 2022-01-14 14:09:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 12:22:25 +0100 (CET), A. Filip wrote:
    > [...]
    >
    > Ależ ty my wierz i cytuj na potęgę w kwestii zakazu promocji
    > homoseksualizmu w szkołach :-) Wykorzystuj skrzętnie jeśli
    > jesteś stroną zainteresowana szerzej niż ten jeden pozew.

    No moglbym, ale to chyba Kwiatek bardziej niz Jacek bedzie cos pisal
    na ten temat.

    No i wypadaloby jeszcze uzasadnic, ze homo to cos zlego,
    bo co z tego, ze ktos sie przyczyni do wyboru orientacji w szkole,
    jesli to nic zlego?
    Chyba, zeby tak utratą 500+ argumentowac :-)

    Ale jak jakis aktywista w przyszlosci zaskarzy aktywistow z LGBT za
    pogadanki w szkole? :-)

    J.

  • 13. Data: 2022-01-14 14:25:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 13:02:18 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Nauka nie ma jednoznacznej odpowiedzi.

    Istnieje nauka, która daje pewne odpowiedzi na wszystkie pytania: teologia.
    Zgodnie z nią, 'Bóg tak chciał'.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2022-01-14 15:36:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 13:55:42 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

    > Ale wiesz że orientacji nie mozna zmienić?

    Ale:
    1. Nabywa się jej świadomości w pewnym momencie. Przed nabyciem się nie
    wie.
    2. Niektórzy twierdzą że przed nabyciem świadomości ta orientacja jest
    na tyle labilna że można wychowawczo pchnąć ją w jedną czy drugą stronę.
    Ale nie spotkałem żadnych badań naukowych na ten temat, więc to wątpliwy
    pogląd.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2022-01-14 15:48:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 13:45:14 +0100, J.F napisał(a):

    > No to nie ma znaczenia czy w wieku 12 lat czy np 16 :-P
    Z punktu widzenia wyboru danej orientacji, jeśli przyjąć za pewnik że
    jest determinowana w 100% genetycznie, nie ma. Ale ma z punktów widzenia
    etycznego czy prawnego.

    > Jakos tam sporo dzieci ucieklo od takich opiekunczych ksiezy.
    Każdy jakoś uciekł. Niektórzy niestety dopiero po odniesienu szkody.
    Będziesz winił odnoszącego szkodę że był za wrażliwy?

    > Wiec jeszcze wiecej glosow znajdzie na poparcie tezy, ze jest homo,
    > bo zawsze byl homo.
    > Wiec zadnej straty nie poniosl, ksiadz wyzwolil w nim tylko naturalny
    > proces wyboru, przez co zaoszczedzil mu problemów z jakąs babą,
    > czy innym ksiedzem, ktory by mu mowil, ze to ciezki grzech :-P
    Zakładając że "wyzwolenie naturalnego procesu" faktycznie jest możliwe,
    na co dowodów nie ma. A stres jaki dzieciak odniósł jest dokładnie taki
    sam zarówno w przypadku kiedy dorastając stał się homo jak i w przypadku
    kiedy stał się hetero.

    Za całe zamieszanie odpowiada nienaturalny proces wychowawczy który się
    ukształtował w ciągu ostatnich tysiącleci w basenie Morza Śródziemnego i
    następnie uległ wzmocnieniu i konserwacji za sprawą Kościołów
    chrześcijańskich. Proces który uważa kobietę za własność mężczyzny a
    czynności seksualne za ściśle osobiste i nie informuje się o nich nawet
    własnych dzieci.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2022-01-14 16:07:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 15:48:08 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Z punktu widzenia wyboru danej orientacji, jeśli przyjąć za pewnik że
    > jest determinowana w 100% genetycznie, nie ma. Ale ma z punktów widzenia
    > etycznego czy prawnego.

    Z punktu prawa karnego, to orientacja tez nie ma znaczenia,
    wiec widac o co innego chodzilo.

    > Każdy jakoś uciekł. Niektórzy niestety dopiero po odniesienu szkody.
    > Będziesz winił odnoszącego szkodę że był za wrażliwy?

    Ale wielu po pierwszym incydencie ucieklo, wiec sie da,
    nie mozna argumentowac, ze nie ma odrobiny wolnego wyboru.

    > Zakładając że "wyzwolenie naturalnego procesu" faktycznie jest możliwe,
    > na co dowodów nie ma.

    Jesli sprawa jest genetyczna, to i tak skonczy w okreslony sposob.

    > A stres jaki dzieciak odniósł jest dokładnie taki
    > sam zarówno w przypadku kiedy dorastając stał się homo jak i w przypadku
    > kiedy stał się hetero.

    Ja tam nie wiem, jakie to "wykorzystywanie seksualne" dokladnie bylo,
    wiec nie wiem jaki stres byl z tym zwiazany.

> [...]
    > chrześcijańskich. Proces który uważa kobietę za własność mężczyzny a
    > czynności seksualne za ściśle osobiste i nie informuje się o nich nawet

    W islamie nie lepiej, ale moze dlatego, ze to kalka z tych systemow.

    A gdzies tam w Indiach, Chinach czy Japonii to "lepiej" ?

    A tu o 3 mln zl chodzi ...

    J.

  • 17. Data: 2022-01-14 16:13:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 16:07:48 +0100, J.F napisał(a):

    > Ale wielu po pierwszym incydencie ucieklo, wiec sie da,
    > nie mozna argumentowac, ze nie ma odrobiny wolnego wyboru.
    Nie zrozumiałeś. Nie mówię o wyborze czy pozostać przy molestującym czy
    uciec tylko o wyborze czy stać się homo czy hetero.

    >Ja tam nie wiem, jakie to "wykorzystywanie seksualne" dokladnie bylo,
    >wiec nie wiem jaki stres byl z tym zwiazany.
    Skoro nie masz własnych doświadczeń to się zdaj na cudze a nie
    demonstruj tu niewiedzę. Literatura jest pełna, są relacje zebrane przez
    badaczy zagadnienia.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 18. Data: 2022-01-14 16:48:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Skoro nie masz własnych doświadczeń to się zdaj na cudze a nie
    > demonstruj tu niewiedzę. Literatura jest pełna, są relacje zebrane przez

    Jakie relacje o policji można zebrać w więzieniach?
    Relacje zebrane bezkrytycznie nie mają wielkiej wartości naukowej.
    Zbieranie naprawdę krytycznie na 90% zakończy się takim zarzutem o jakim
    wobec adwokata dyskutujemy.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2022-01-14 17:03:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 16:13:11 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nie zrozumiałeś. Nie mówię o wyborze czy pozostać przy molestującym czy
    > uciec tylko o wyborze czy stać się homo czy hetero.

    Nie bardzo rozumiem - jesli nie ma wolnego wyboru, to - dzialania
    ksiedza nie mialy znaczenia na wybor.

    Ale jesli jak pisales - zalezy to troche od wychowania,
    to niektore ofiary ksiezy uciekly po pierwszym incydencie,
    i tez juz ksiadz nie mial wplywu na wybor.

    > Skoro nie masz własnych doświadczeń to się zdaj na cudze a nie
    > demonstruj tu niewiedzę. Literatura jest pełna, są relacje zebrane przez
    > badaczy zagadnienia.

    Ale tu mamy konkretny przypadek za 3 mln, wiec chetnie bym caly
    pozew przeczytal.
    Co tam ksiadz wyprawial, i na jakie szkody sie powód skarzy.

    Bo jak np niemozliwosc zalozenia normalnej rodziny po takich
    przejsciach, a z natury jest homo ... hm ...

    J.

  • 20. Data: 2022-01-14 17:04:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 14 Jan 2022 16:48:05 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Jakie relacje o policji można zebrać w więzieniach?

    Filipku, to nie zabawa w "głuchy telefon". Czytaj cały wątek i wysil
    nieco przy tym kiepełę, bo piszesz od rzeczy. Mowa jest o relacjach
    pisanych przez molestowanych seksualnie w dzieciństwie a dotyczących
    stresu przeżywanego przy tej okazji.
    --
    Jacek
    I hate haters.