  • 11. Data: 2021-05-04 13:49:59
    Temat: Re: Obiekty I i II kategorii
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 13:43, J.F pisze:

    > Googlowi tez sie czasem zdarzalo.

    Google to googel - siedzi za wielką kałużą i masz na niego ograniczony
    wpływ (choć w sumie tak sami z siebie)? Geoprotral to chyba portal
    rządowy, więc wypadałoby żeby swoich nie podpierdalał:P

    BTW - google chyba blurował, więc na pierwszy rzut oka nie było widać
    (choć oczywiście kwestia skali dużo ludzi ogląda, ktoś znajdzie),
    geoportal jebał na pałę na czarno;) Jedyne z tego dobrego, że pomalowali
    wszystko jak leci, więc te bardziej tajne rzeczy mieszały się z tymi
    mniej tajnymi. I tak - były tam też te bardziej tajne;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-05-04 14:03:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 13:49:59 +0200, Shrek wrote:

    > Google to googel - siedzi za wielką kałużą i masz na niego ograniczony
    > wpływ (choć w sumie tak sami z siebie)?

    No wlasnie - musieli dostac zlecenie.

> [...]
    > wszystko jak leci, więc te bardziej tajne rzeczy mieszały się z tymi
    > mniej tajnymi. I tak - były tam też te bardziej tajne;)

    J.

  • 13. Data: 2021-05-04 14:26:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 14:03, J.F pisze:

    > No wlasnie - musieli dostac zlecenie.

    Czyli i tak wychodzi że sprawstwo jest naszych.

    Jak to zobaczyłem, to myślałem że może podpucha i pomalowali mało
    istotne o których wszyscy wiedzą, ale były tam i te bardziej tajne...

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-05-04 14:32:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 14:26:43 +0200, Shrek wrote:

    > Czyli i tak wychodzi że sprawstwo jest naszych.
    >
    > Jak to zobaczyłem, to myślałem że może podpucha i pomalowali mało
    > istotne o których wszyscy wiedzą, ale były tam i te bardziej tajne...

    A tak swoja droga ... skad Google ma zdjecia lotnicze?
    Bo te dokladne to lotnicze, nie satelitarne.

    Moze kupili od naszych, i tam juz zamalowane byly ...

    J.

  • 15. Data: 2021-05-04 15:04:00
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Henryk Hajdan napisał(a):

    > Komantatorzy pod filmami jarają (słowo od wnuczki) się edukacją
    > mundurowych z ustaw i procedur. Można wysmuć wniosek, że mundurowi coś
    > tam słyszeli, ale nie do końca.

    Zupełnie tak jak wszyscy.

  • 16. Data: 2021-05-04 16:14:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 13:14, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Czy jeśli dron pojawi się nad obiektem chronionym, przekroczy
    > ogrodzenie, to najpierw trzeba stwierdzić, czy dron przystosowany jest
    > do dokonania zamachu ? Czy można strzelać bez oglądania drona, czy
    > wystarczy to, że dron znajdzie się w obrębie obiektu chronionego ?

    Nie :-) Musimy przeczytać całą ustawę :-) Art. 47 pkt 7. I nie jest to
    użycie broni palnej, a wykorzystanie :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-05-04 17:13:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 14:32, J.F pisze:

    > A tak swoja droga ... skad Google ma zdjecia lotnicze?
    > Bo te dokladne to lotnicze, nie satelitarne.

    Normalnie - zleca lub kupuje. U nas chyba SP-GEO lata i robi.

    > Moze kupili od naszych, i tam juz zamalowane byly ...

    Jakaś myśl... Tak czy inaczej ktoś musiał dać wytyczne i raczej nie było
    to google. A do googla normalnie zgłaszasz się i na prośbę takie rzeczy
    robią. Więc na nowo koła bym nie wymyślał;)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-05-04 19:34:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 May 2021 17:13:02 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > to google. A do googla normalnie zgłaszasz się i na prośbę takie rzeczy
    > robią. Więc na nowo koła bym nie wymyślał;)

    Dla sojusznika z NATO zrobia :-)

    Ale ... to kazdy szpieg moze sobie zdjecia lotnicze kupic?
    Wiec bym sie nie zdziwil, gdyby zablokowali i na tym poziomie, a wtedy
    to wszystkim - lacznie z google.

    J.

  • 19. Data: 2021-05-04 19:40:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 19:34, J.F pisze:

    > Ale ... to kazdy szpieg moze sobie zdjecia lotnicze kupic?

    Wcale bym się nie zdziwił:P Jak nie ma zakazu lotów to jak chcesz mu
    zabronić?

    --
    Shrek