  • 131. Data: 2020-08-08 23:34:11
    Temat: Re: Mir domowy a rodzina
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > zgodnie z art. 346 kc "Roszczenie o ochronę posiadania nie
    > przysługuje w stosunkach pomiędzy współposiadaczami tej samej
    > rzeczy, jeżeli nie da się ustalić zakresu współposiadania."
    > Konsekwencją tego jest sytuacja, że "starsza pani" nie ma podstawy do
    > domagania się salonu na wyłączność.
    >
    > Natomiast przenoszenie cudzych rzeczy po wspólnym mieszkaniu, to już ma
    > znamiona złośliwości, czy niepokojenia, a na dłuższą metę nawet może
    > wyjść z tego stalking. Ja bym raczej odradzał takie akcje, bo jak
    > "starsza pani" złoży zawiadomienie,m to może się to skończyć jednak

    Jednak w razie takich robionych świństw matce czy synowi trzeba założyć
    sprawę w sądzie i sąd ustali, kto jaki pokój ma zajmować.

    --
    animka

  • 132. Data: 2020-08-09 13:20:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-08, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:

    > Może problem tkwi we mnie, ale moja 98 letnia matka (późno mnie
    > urodzila, mam dużo starsze rodzeństwo) tak o sobie nie mówiła. Mój
    > skarb, moja kumpelka nie żyje już od trzech lat.
    > Wczoraj posłuchałam sobie piosenek Kory (umarła w dzień urodzin mojej
    > matki) i sobie popłakałam.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oTF8jMPLtxM

    Ładny wiek. A Kora, dwa lata temu, 28 lipca. Czas posuwa jak dziki.
    Nie płacz, wznieś kielich wina i posącz zawartość wspominając :)

    --
    Marcin

  • 133. Data: 2020-08-09 13:46:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ładny wiek. A Kora, dwa lata temu, 28 lipca. Czas posuwa jak dziki.

    Tak jak już napisałam umarła w urodziny mojej matki. Było zaćmienie
    księżyca. Robiłam zdjęcia księżyca, czytałam informacje o Korze itp.
    Całą noc nie spałam.

    > Nie płacz, wznieś kielich wina i posącz zawartość wspominając :)

    Jak poetycko napisałeś :-) Dzięki.

    Codziennie myślę o niej, wspominam i nie mogę się tego pozbyć. Wino czy
    inny alkohol by nie pomogło.

    --
    animka