  • 11. Data: 2021-05-01 08:34:17
    Temat: Re: Koniec z anonimowością policjantów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
    >
    > Kiedyś zdaje się już były, ale tylko na jakimś typie munduru.

    Nie kiedyś a cały czas są - tylko w szyku zwartym nie muszą. Normalnie
    mają obowiązek nosić i przełożony ma obowiązek kulsona nie dopuścić do
    służby jak nie ma. I co? I kulsoneria ma prawo w dupie.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-05-01 09:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Po za tym AFAIR za PO manifestanta
    > bił tajniak czyli policjant bez munduru.

    uwaga, po w lodówce :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 13. Data: 2021-05-01 12:39:20
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    Olin napisał(a):

    > Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
    > się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
    > wymyślą.

    Głupsi, niż przewiduje ustawa

  • 14. Data: 2021-05-01 14:25:01
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-01 o 12:39, Astralny Rębajło pisze:
    Olin napisał(a):

    Kamerki też miały rozwiązać problemy, ale akumulatory do nich notorycznie
    się wyładowują, więc identyfikatory mogą same odpadać. Już milicjanci coś
    wymyślą.

    Już aż takimi głąbami chyba nie są i wiedzą, że powinni mieć przy sobie
    ładowarki

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-05-01 15:41:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 May 2021 14:25:01 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
    > wymyślą.
    >
    > Już aż takimi głąbami chyba nie są i wiedzą, że powinni mieć przy sobie

    i gniazdko, i czas na ladowanie?

    To raczej zadanie policji, zeby kupic kamery takie, aby bateria
    starczala na wymagana ilosc godzin, nawet po 2 latach uzywania.

    Tylko potem wychodzi, ze sa za duze i za ciezkie :-)

    J.

  • 16. Data: 2021-05-01 15:51:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 15:41, J.F. pisze:

    > To raczej zadanie policji, zeby kupic kamery takie, aby bateria
    > starczala na wymagana ilosc godzin, nawet po 2 latach uzywania.
    >
    > Tylko potem wychodzi, ze sa za duze i za ciezkie :-)

    Kulsonowi jak będzie potrzeba to i kamera podłączona do gniazdka się
    rozładuje.

    Nie w tym problem w bateriach ani imiennikach, tylko w tym że kulsoństwo
    łamie prawo i niszczy dowody.

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2021-05-04 10:14:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 01.05.2021 o 15:51, Shrek napisał:

    > Kulsonowi jak będzie potrzeba to i kamera podłączona do gniazdka się
    > rozładuje.
    >
    > Nie w tym problem w bateriach ani imiennikach, tylko w tym że kulsoństwo
    > łamie prawo i niszczy dowody.

    wystarczyłoby, aby wtedy słowo policjanta miało mniejszą wagę niż osoby
    względem której wykonuje czynności. Obowiązkiem ma być nagranie z
    zajścia, inaczej policjant z definicji nie ma racji. Nagle kamerki
    przestałyby się psuć.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 18. Data: 2021-05-04 12:04:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > wystarczyłoby, aby wtedy słowo policjanta miało mniejszą wagę niż osoby
    > względem której wykonuje czynności

    Dokładnie - zepsuło się nagranie - znaczy z definicji wersja obywatela.
    Zespuło się nagranie i potem okazało się, że jednak było inaczej niż
    kulson zapamiętał - kulson aut ze służby i emerytury - składanie
    fałszywych zeznań to przestępstwo. Jeśli nie pamięta to niech mówi, że
    nie pamięta. Jak źle pamięta to są na to paragrafy.

    > Obowiązkiem ma być nagranie z
    > zajścia, inaczej policjant z definicji nie ma racji. Nagle kamerki
    > przestałyby się psuć.

    Tylko my tu rozmwaiamy o tych głupich imiennikach. Prawo jest - kulsona
    ma obowiązek być umundurowany, w skład munduru wchodzi imiennik (poza
    odziałami zwartymi). 2/3 kulsonów ma to w dupie i oscentacyjnie łamią
    prawo. Wiec co z tego że zmienisz prawo?

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-05-04 12:42:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > imiennik (poza odziałami zwartymi). 2/3 kulsonów ma to w dupie i
    > oscentacyjnie łamią prawo. Wiec co z tego że zmienisz prawo?

    A do kurwy nędzy jak wysoko w górę leci (znacząca/skuteczna)
    odpowiedzialność za braki imiennika policjanta w ramach oddziału
    zwartego? Odpowiedzialność zasadniczo służbowa (więcej niż jeden brak) a
    karna w "ekstremalnych" przypadkach (próg na zawiasy: paręnaście procent
    braków na setkę+ policjantów przy braku ciężkich pobić).

    Ja mają w dupie *i mieli w dupie* to znaczy że system egzekwowania tego
    wymogu jest *i był* "nieskuteczny". Jeśli ten wymów jest naprawdę
    znaczący to szersze jego olewanie nie jest już *tylko* przewiną
    "szeregowych policjantów".

    Policja to nie tylko "pojedynczy policjanci" ale instytucja/system.
    Czarne owce muszą się czasem trafiać ale jak stado ma to w dupie to całe
    stado jest do obsranej dupy.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2021-05-04 12:55:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 12:42, A. Filip pisze:

    > A do kurwy nędzy jak wysoko w górę leci (znacząca/skuteczna)
    > odpowiedzialność za braki imiennika policjanta w ramach oddziału
    > zwartego?

    Wogóle nie leci. Wszyscy powszechnie i sysytemowo mają to w dupie -
    policja ma wyjebane na prawo i chuj im zrobisz.

    Dyskusja nad wprowadzeniem dodatkowej identyfikacji w sytuacji gdy mają
    w dupie już istniejące imienniki przypomina pomysł jakieś grupy
    poselskiej kiedyś - ponieważ rowerzyści jeżdzą bez wymaganego
    oświetlenia wprowadźmy obowiązek jazdy w kamizelkach odblaskowych. Zacny
    pomysł - zamiast bez oświetlenia będą jeździć bez oświetlenia i kamizelek:P

> [...]
    > wymogu jest *i był* "nieskuteczny". Jeśli ten wymów jest naprawdę
    > znaczący to szersze jego olewanie nie jest już *tylko* przewiną

    Oczywiście że nie jest - mają akceptację szefostwa na łamanie prawa. Nie
    w tym jednym zakresie. Ogólnie wygląda na to że jak weźmiesz losowego
    obywatela i postawisz obok losowego kulsona, to okaże się że
    statystycznie bardziej (nawet nie chodzi o częściej) prawo łamie kulson.
    Taka sytuacja...

    --
    Shrek