  • 1. Data: 2007-01-09 20:35:01
    Temat: Karencja w ubezp. na życie PZU - pilne
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    Witam!
    Sytuacja wygląda następująco:

    - polisa na życie w PZU (składka płatna co kwartał)
    - w ub. roku nastąpiła 3-miesięczna przerwa w płatności składek czego
    skutkiem była

    6-miesięczna karencja (ograniczenie odpowiedzialności PZU).
    - została opłacona składka za I kw. 2006 r. a następnie za III kwartał
    (wpłata 20.07.) i IV

    kw. w terminie.
    - zgon osoby ubezpieczonej nastąpił dnia 04.01.07r.

    Mam teraz pytanie: Kiedy kończy się 6-miesięczna karencja?
    - 01.01.07r. (czyli 6 m-cy licząc od 01.07.06r.)
    - 20.01.07r. (------------''-------- 20.07.06r.)

    Czy w tym przypadku będzie należało się spadkobiercom odszkodowanie za zgon w/
    w osoby?

    Dziękuję z góry za odpowiedź
    barteks

  • 2. Data: 2007-01-10 20:03:45
    Temat: Re: Karencja w ubezp. na życie PZU - pilne
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    Czy mógłby mi ktoś udzielić odpowiedzi?

  • 3. Data: 2007-01-10 20:09:11
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    Na jakie pytanie

  • 4. Data: 2007-01-10 20:52:29
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    PayMay <r...@g...com> napisał(a):

    > Na jakie pytanie

    Bardzo śmieszne... na to co zadałem w pierwszym poście. Jak niżej:

  • 5. Data: 2007-01-10 20:55:16
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    napewno masz to w umowie

  • 6. Data: 2007-01-10 22:10:50
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    PayMay <r...@g...com> napisał(a):

    > napewno masz to w umowie

    Gdybym miał to w umowie to nie zadawałbym tutaj pytania. Po drugie nie
    podpisywałem żadnej umowy, bo nie jestem ubezpieczonym tylko spadkobiercą.

  • 7. Data: 2007-01-10 22:23:15
    Od: "PayMay" <r...@g...com>

    jeżeli nie w umowie to w regulaminie, a widze że zacięty jesteś i poszukać
    nie masz ochoty więc radź sobie sam

  • 8. Data: 2007-01-11 13:05:21
    Od: "barteks " <b...@g...pl>

    PayMay <r...@g...com> napisał(a):

    > jeżeli nie w umowie to w regulaminie, a widze że zacięty jesteś i poszukać
    > nie masz ochoty więc radź sobie sam

    Po co się w ogóle odzywasz skoro nie masz ochoty mi pomóc?
    Przeczytałem umowę i regulamin i nie ma tam takich szczegółów. Mi chodzi
    raczej o wykładnię tego regulaminu.