  • 11. Data: 2020-03-25 17:46:41
    Temat: Re: KGHM kupuje środki ochrony w Chinach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 17:32, J.F. pisze:

    > A co z pogrzebami, weselami i slubami ?

    A to zależy - cywilnie czy kościelnie;) Religijnie do 5.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-03-25 19:30:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >A to zależy - cywilnie czy kościelnie;) Religijnie do 5.

    Ksiadz, nowozency, swiadkowie ... a reszta przez telewizor :-)

    Czy ksiadz sie nie liczy, to moze jeszcze fotograf sie zmiesci :-)

    Choc moze z drona filmowac :-)

    J.

  • 13. Data: 2020-03-25 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież te zakupy nie stanowią kosztów
    > uzyskania przychodów dla KGHM. To jak to ktoś rozliczy?

    To przeciez i tak przekładanie z kieszeni do kieszeni.
    A akcjonariuszy spolek panstwowych i tak wszyscy maja w nosie, wiec
    dlaczego teraz miałoby cos sie zmienic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 14. Data: 2020-03-25 20:01:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 17:07, J.F. pisze:

    > Ale sie glupio pytasz o co chodzi - wszystkie "panstwowe" firmy dostaly
    > prikaz, a PiS juz sie chwali, jakie to wazne, zeby te panstwowe firmy miec.
    > Chociaz ... no w sumie racja - wazne :-)

    Ja się po prostu zastanawiam, jak oni to prawnie zrobili, że im ani
    "korzyść majątkowa" z tego nie wyszła, ani "działanie na szkodę spółki".

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2020-03-25 22:22:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.03.2020 o 19:30, J.F. pisze:

    > Ksiadz, nowozency, swiadkowie ... a reszta przez telewizor :-)
    >
    > Czy ksiadz sie nie liczy, to moze jeszcze fotograf sie zmiesci :-)

    Liczy się;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-03-26 10:46:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Ja się po prostu zastanawiam, jak oni to prawnie zrobili, że im ani
    >"korzyść majątkowa" z tego nie wyszła, ani "działanie na szkodę
    >spółki".

    Korzysc majatkowa zadna, skoro podarowali dalej panstwowej instytucji.
    Dzialanie na szkode spolki ... a gdzie tam wizerunkowe/promocyjne :-)

    A jak spolka sponsoruje druzyne sportową, albo całą ligę, to Cie nie
    dziwi :-)
    I jeszcze moze sobie w koszt reklamy wliczyc.

    A ze prezes potem zasiada w VIP loży ... to sie nie liczy :-)
    Tzn to tez reklama :-)

    J.

  • 17. Data: 2020-03-26 10:53:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Mar 2020 22:22:52 +0100, Shrek napisał(a):

    > Liczy się;)

    No i jeszcze trzeba rozstrzygnąć, czy Bóg liczy sie jako jedna osoba, czy
    jako trzy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2020-03-26 10:59:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Mar 2020 17:18:59 +0100, Shrek napisał(a):

    > Obecna _interpretacja_ na stronie gov to że możba robić wszystko, tylko
    > we dwójkę (nie dotyczy rodzin - tu nie ma ograniczeń).

    W zasadzie byłoby miło, gdyby najpierw myślano i dopiero potem wydawano
    rozporządzenia, ale nie wymagajmy zbyt wiele od misiewiczów.

    Dzisiaj na drzwiach krakowskich autobusów pojawiły się kartki z maksymalną
    liczbą pasażerów, która może nimi jeździć. Oczywiście, żeby policzyć już
    jadących trzeba wsiąść, no ale MPK się przystosowało do zarządzenia i jest
    kryte.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-03-26 11:02:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 25 Mar 2020 20:01:37 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja się po prostu zastanawiam, jak oni to prawnie zrobili, że im ani
    > "korzyść majątkowa" z tego nie wyszła, ani "działanie na szkodę spółki".

    Od listopada 2015 jakieś tam prawo nie obowiązuje swoich. KGHM to spółka
    skarbu państwa i może działać bez żadnego trybu.

  • 20. Data: 2020-03-26 11:13:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

> [...]

    >już
    >jadących trzeba wsiąść, no ale MPK się przystosowało do zarządzenia i

    Wczoraj minister mowil. Kierowca ma obowiazek przestrzegac.
    Ale czy ma liczyc na kazdym przystanku, to juz nie mowil :-)

    Ale chwalil Gdynie, gdzie co drugie siedzenie zostalo zatasmowane :-)
    I ganil samorzady, co ograniczaja ilosc kursow.

    Swoja droga ... jak sa dwa siedzenia obok siebie, to jedno z nich
    zablokowac, czy co drugi rzad, czy w szachownice ?

    J.